obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
opname van harddisk (iatv) naar pc zetten
pepelepew1974
hallo mensen.....

ik ben al een tijdtje op zoek naar een manier om een opgenomen programma die op de harddiskrecorder staat van Interactieve Tv van kpn naar een pc/laptop te krijgen..
zoals het opzetten van een netwerk etc etc...

met een handleiding van stap voor stap kom ik er wel

het branden etc dat gaat wel en het omzetten van mpeg (of waar het ook in staat) lukt me ook wel ik moet allen de verbinging zien te krijgen.

dus alle hulp is welkom...dus ...help

en oja ik zoek ook nog een manier om de usb poorten op de harddiskrecorder of de router voor een externe harddisk kan gebruiken...want dan zijn die voor mijn hele netwerk zichtbaar .....toch??? of het is het kpn en dus niet .....

maarja ik hoop dat jullie kunnen helpen
 
eddie12
Hallo, helaas kunt u de itv niet in een netwerk hangen.
De itv zit (bij glasvezel athans) op een aparte poort van het modem daar dit een ander signaal is om zomaar even te noemen.
Omgekeerd als u een pc aan de kabel van de tv zou hangen krijgt u ook geen internet.

De usb poorten zijn ook niet te gebruiken, of er moet een keer een ' handig harrie' komen die daar een trucje voor vindt natuurlijk.
 
BennyBob
Is het overzetten van opgenomen tv naar een pc of laptop zo simpel als de tv ontvanger per usb met de computer te verbinden? Of is dat nu te kort door de bocht?
For the love of Tux!

logo
KPN geef ons SYFY
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opname van harddisk (iatv) naar pc zetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
Advertentie