obey-robots.txt
23 April 2017, 17:48
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Springers op interactieve TV

scherp
Ik heb nu al geruime tijd interactieve TV. Goed beeld, eigenlijk weinig problemen. Maar regelmatig een "springer" in het beeld. Een korte storing waarbij ca 1 seconde beeld/geluid wegvalt, soms met een scherpe tik, soms geluidloos. Soms ook enkele seconden stilstaand beeld waarbij geluid doorloopt. Het is allemaal niet ernstig maar op den duuur gaat het irriteren. Al diverse malen gemaild met KPN. Advies 1: reset de ontvanger. Advies 2: reset de experiabox compleet (paperclip achterin steken). Maar nog steeds die rare springers.
Beeldkwaliteit is normaal gesproken uitstekend. Althans op mijn TV en die is niet al te groot. Heel zelden kom ik tegen: zender tijdelijk niet beschikbaar, maar dat is dan meestal een minuut later weer over.
Wat ik eigenlijk wil weten. Ben ik de enige die dit soort klachten heeft?
Over internet of telefonie (via experiabox) heb ik absoluut geen klachten.
 
edwin
ik heb er ook last van.

(oosterhout nb)

groet edwin
 
scherp
Goedemorgen Edwin,
Het doet me goed dat ik in ieder geval niet de enige ben. Maar heeft U ook pogingen ondernomen om het via KPN op te lossen? Ik heb deze week weer een mail gestuurd naar itv@kpn.com. Als ik antwoord krijg zal ik het op dit forum melden.
Groet,
JS
 
edwin
ik heb ook het zelfde advies gekregen.
om te reseten
maar dat helpt net als bij u niet echt

gr edwin
 
Hansje
Ook bij mij helpt resetten niet, 19 november wel 4 x gedaan voor probleem opgelost was. Waar ik ook regelmatig last van heb is dat opgenomen programma's niet terug te zien zijn, weer resetten maar.
 
scherp
Eindelijk echt contact met KPN,
Het heeft me in een half jaar 4 mailtjes gekost, maar ik ben nu kennelijk door een barriere heen. Mijn klacht wordt onderzocht, ik heb daarvoor een incident-nummer gekregen. In december nog mag ik een afspraak maken met een monteur om de zaak geheel te laten uitzoeken.
Het beste mail adres is dus itv@kpn.com
 
Vince
Hier ook een soort zelfde probleem.
Als ik zap naar een andere zender, komt deze op de zender terecht, daarna 1 a 2 seconden zwart beeld en dan springt hij weer op de zender die ik wil hebben.

Dit ook gemeld aan Klantenservice en advies over opgevolgd maar helaas geen resultaat.
 
danny1967
heb ook dit probleem. de kpn gaat deze week nieuwe software installeren. hopelijk is het euvel dan weg.
 
Vince
We zullen het zien.
 
Joyce
Wij hadden er al last van maar het is nu echt erg, het is absoluut niet meer fijn om naar te kijken. Ze zijn nu vanaf 17.00 uur een 24 uur durende test aan het doen en KPN gaat ons morgen terugbellen hierover dus ik ben benieuwd.

Gr. Joyce
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Springers op interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk 2 10 maart 2017, 02:19
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 2 16 februari 2017, 22:54
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing 2 16 februari 2017, 22:53
suse en interactieve tv Algemeen 2 04 november 2016, 00:09
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten 7 13 maart 2016, 23:38
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Eljee< 5 mins
| eogcnlGhost00:32:49
| KaPteiN03:57:05
| lostson5006:36:04
| wvbavel19:33:36
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215