Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Experia Box en Windows 7
|
|
aardvark |
Geplaatst op 26 October 2009, 16:00
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Beste Forum leden: Ik heb mijn vraag niet kunnen vinden vandaar dat ik hem stel...Twee weken geleden aangesloten op internet & bellen laptop met vista werkt probleemloos draadloos en na installatie van windows 7 herkent hij het beveiligings wachtwoord niet meer...We gaan waarschijnlijk over een dikke maand over op de glasvezel...Krijgen we dan het zelfde gedoe..? Dus draadloos niet werken...? Op de kabel werkt de laptop perfect..(kabel router experiabox) wie weet een oplossing of moeten we wachten op nieuwe drivers van KPN... Gewijzigd door aardvark op 26 October 2009, 16:02 |
|
|
SirPeter |
Geplaatst op 26 October 2009, 19:53
|
Activiteit Berichten: 222 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
ZwarteEB staat WPA sleutel onderop modem. Mocht het misschien ooit veranderd zijn dan Paperclip reset uitvoeren om alles weer terug te zetten naar fabrieksinstellingen. GrijzeEB is per brief ooit het WPA sleutel ontvangen. Windows 7 is inprinciepe hetzelfde als Vista zo ver ik gezien heb. Moet gewoon werken. |
|
|
aardvark |
Geplaatst op 27 October 2009, 14:31
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Dank voor je reactie..Maar dit heb ik al gedaan, en het werkt niet...Hij zegt bij foutoplossingen dat dit dit niet werkt onder WINDOWS NT.. Ik heb er Windows 7 opstaan ..Ga er ook verder niets aan veranderen want in medio December gaan we over op de glasvezel van KPN dat word dan ingesteld dor de monteur.En hij werkt verder perfect op het lijntje. Dat dit meer problemen oplevert kun je zien in Google..Maar toch bedankt voor het meedenken..
Gewijzigd door aardvark op 27 October 2009, 14:35 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experia Box en Windows 7', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Experia box reset naar oude instelling | Hardware instellingen | : 13 | 10 Oct 2021 |
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 | Frequently Asked Questions | : 9 | 05 Nov 2020 |
Experia V10 main netwerk wifi probleem | WiFi | : 2 | 30 Sep 2019 |
Port forwarding experia v10 | Helpdesk | : 13 | 20 Apr 2019 |
omschakelen Experia V9 naar V10 | Eigen netwerk | : 6 | 16 Dec 2018 |
Advertentie