obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
MijnKPN tijdelijk niet beschikbaar
michelannet
Hallo allemaal,

Ik kan sinds vorige week donderdag of vrijdag niet meer inloggen op mijnKPN. Althans inloggen lukt wel, maar ik krijg de melding:

-----
Tijdelijk geen 'MijnKPN' beschikbaar

MijnKPN is tijdelijk niet te gebruiken vanwege onderhoud en zal zo spoedig mogelijk weer beschikbaar zijn. Wij verzoeken u op een later tijdstip weer in te loggen.

Onze excuses voor het ongemak.
-----
Dat je een keer niet kunt inloggen vanwege werkzaamheden/onderhoud snap ik heel goed. Maar dit duurt nu al dagen ?!
Ik wil inloggen omdat er tevens iets mis is met mijn mobiel tegoed van vorige maand oid, dat wilde ik even checken.

Ik heb gegoogled, maar dit probleem komt nergens naar voren. Ben ik de enige ? Of is dit een algemeen probleem ? Of is het geen probleem en pleegt KPN idd onderhoud wat langer duurt ?

Alvast bdankt voor jullie feedback.

Groeten

Michel
 
michelannet
Update: Kan nog steeds niet bij MijnKPN. Kreeg wel een SMS met de melding dat de nieuwe factuur online stond.

Kunnen andere gebruikers wel keurig inloggen ? Graag reactie. Bedankt.

Even geprobeerd in te loggen via: http://mijnmobiel.kpn.com. Daar krijg ik de melding dat mijn account niet geldig is voor 'mijnmobiel', vervolgens word ik doorgelinkit naar MijnKPN, waar ik ineens dan wel terecht kom. Daar kan ik mijn huidige beltegoed zien e.d. Maar rekening informatie is niet beschikbaar ?!

Ben ik de enige met deze issues ? Of zijn er meer mensen ?
Misschien maar eens een mailtje naar de helpdesk van KPN ? Of lezen mensen van de KPN helpdesk ook dit forum.
Update: Ik heb inmiddels via de website van KPN een vraag gesteld via een webformulier.


Groeten
Gewijzigd door michelannet op 21 oktober 2009, 21:13
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'MijnKPN tijdelijk niet beschikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie