Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Downloadsnelheid helemaal weggezakt.
|
|
guicher |
Geplaatst op 11 October 2009, 16:43
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 13 Sep 2009 |
Ik heb momenteel Internet Extra en interactieve TV van KPN. Alles werkte tot op heden naar tevredenheid. Maar de laatste tijd heb ik last van het totaal wegzakken van de downloadsnelheid. Normaal heb ik kunnen downloaden met een gemiddelde snelheid van ongeveer 1 MByte/sec. Maar op dit moment kom ik niet veel hoger dan 200 - 250 kByte/sec. Hieronder de status van mijn modem (Thomson TG787v SIP). Heeft iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen? KPN Webcare? DSL-verbinding Koppelingsinformatie Actief: 0 dagen, 0:17:13 DSL-type: G.992.5 annex A Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.029 / 16.006 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/MB]: 6,93 / 35,69 Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,5 / 0,0 Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 13,0 / 26,5 SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,0 / 7,0 Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / IKNS Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Verbindingsverlies (extern): 0 Zoals jullie zien traint het modem op ongeveer 16 mbit/s. Ik hoor graag van jullie en/of het Webcare team.... vriendelijke groeten René Een kleine aanvulling. Na het testen van mijn snelheid via speedtest.kpn.net kreeg ik de volgende resultaten, zie bijlage. Met een 8 mbit/s aansluiting mag ik toch wel een hogere download verwachten, toch?
guicher voegde bij, bestand:
Gewijzigd door guicher op 11 October 2009, 18:01 |
|
|
guicher |
Geplaatst op 12 October 2009, 14:43
|
Kees, Ze zijn dan misschien wel ingelogt geweest, maar hebben helaas geen antwoord op mijn probleem gegeven... Jammer. Hopelijk volgende keer beter? René |
|
|
guicher |
Geplaatst op 12 October 2009, 17:57
|
Vanavond contact gehad met de helpdesk. Alles nagelopen en volgens hun was alles goed qua lijn en modem. Op dit moment is de downloadsnelheid ook weer zoals je mag verwachten. Maar blijf het vreemd vinden dat ik van het ene moment op het andere terug zak in download snelheid.... Hou jullie op de hoogte hoe dit zich verder ontwikkeld. mvg René Hier nog wat resultaten... Ziet er veel belovend uit, maar even afwachten hoelang dit zich volhoudt (www.speedtest.net) Gewijzigd door guicher op 12 October 2009, 18:15 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Downloadsnelheid helemaal weggezakt.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Downloadsnelheid van Spotnet | KPN met eigen modem/router | : 4 | 04 Nov 2012 |
downloadsnelheid | Algemeen | : 1 | 13 Feb 2012 |
Nieuw up- en downloadsnelheid | Snelheid | : 2 | 07 Feb 2012 |
Digitenne 6 maand helemaal Gratis? FORGET IT | Algemeen | : 1 | 27 Jun 2011 |
downloadsnelheid | Algemeen | : 9 | 01 Apr 2011 |
Advertentie