obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
van orange naar kpn
kaloo
lieve mensen, heeft iemand ervaring opgedaan met de overstap van orange naar kpn? ik speel met de gedachte om die overstap te maken, maar zijn er mensen, die daar ervaring mee hebben? graag je positieve/negatieve ervaringen pls.
 
vdrijver
heb afgelopen augustus de overstap terug gemaakt na 2 maanden orange ellende.Kpn heeft zijn best gedaan om me analoge lijn terug te zetten.Orange daarin tegen niet,die wilde hem pas na 3,5 maand mijn tel nummer weer vrijgeven.zelf maar een stokje voor gestoken en de afspraak naar voren gehaald bij kpn.medewerker was verrast dat ik het zelf had geregelt,maar kwam zijn afpraak goed na.medewerker die kwam testen heeft een makkie gehabij mij thuis en heeft nog een half uur koffie zitten drinken .Heb nu inet via xs4all.ging in het begin wel mis met bestellen,dus heb een klein maandje zonder gezeten.Maar nu al die tijd al storingsvrij internet via de zelfde lijn die ik bij orange ook gebruikte.en geen krakende telefoon meer.Daar kan orange nog wat van leren
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'van orange naar kpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie