Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
eMail problemen met Canada
|
|
Wigger KF van der Horst |
Geplaatst op 13 November 2007, 16:14
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 13 Nov 2007 |
Misschien kan iemand mij op weg helpen met het volgende probleem: Voor een onderzoek waarmee ik nu ruim twee-en-een half jaar bezig ben, kom ik geregeld in contact met Canadezen - hoofdzakelijk woonachtig in Toronto. In de regel betreft het foto's, die in de Tweede wereldoorlog gemaakt zijn. na restoratie stuur ik die weer terug naar de rechtmatige eigenaar. Dergelijke bestanden zijn meestal tusssen de 1 en 2 MB. Met het versturen ervan heb ik nooit problemen gehad, tot begin vorige week . . . Ik verstuurde een gewone e-mail - zonder bijlage(n) - maar kreeg 'm terug met de volgende opmerking (als voorbeeld dient een e-mail die ik vandaag verzonden heb. Om prive redenen zijn gegevens aangaande de naam niet vermeld, maar is tussen haakjes ( ) een omschrijving gegeven): This is an automatically generated Delivery Status Notification. THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. Delivery to the following recipients has been delayed. (dan volgt de naam aan wie de e-mail gericht is) Reporting-MTA: dns;hpsmtp-eml19.kpnxchange.com Received-From-MTA: dns;cpsmtp-eml113.kpnxchange.com Arrival-Date: Tue, 13 Nov 2007 12:02:37 +0100 Vrijwel exact een uur later krijg ik dan mijn e-mail retour met de volgende mededeling: Your message To: (Naam aan wie de e-mail gericht is) Subject: (de omschrijving van de e-mail Sent: Tue, 13 Nov 2007 12:02:36 +0100 did not reach the following recipient(s): (e-mail adres geadresseerde) on Tue, 13 Nov 2007 16:15:22 +0100 Could not deliver the message in the time limit specified. Please retry or contact your administrator. Reporting-MTA: dns; CPEXBE-EML16.kpnsp.local Er moet wel worden gezegd, dat ALLE teruggestuurde e-mails afkomstig zijn van Canadezen die "Sympatico" als provider hebben. Het merendeel van de Canadezen hebben een andere provider en daar is geen enkel probleem mee. Het meest vervelende in deze kwestie is, dat het om een drietal personen gaat, waarmee vrijwel constant mee correspondeer. Alle drie hebben hebben zijn de provider "Sympatico". Zelf heb ik het idee, dat het iets met deze provider te maken heeft, maar aangzien ik een "Dummie" ben op dat gebied, weet ik dus niet wat ik doen moet. De betreffende Canadezen zijn voor mij per e-mail onbereikbaar. WIE HET WEET mag het ZEGGEN . . . ! Met mijn onuitsprekelijke dank, voor een ieder die mij op weg kan helpen! |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 13 November 2007, 18:01
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Heel vreemd! Kan uit de informatie geen conclusie trekken. Wat je zou kunnen proberen is om een ander email adres te gebruiken. Probeer met name Gmail eens. Een account kun je zo aanmaken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'eMail problemen met Canada', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Planet IMAP email account op Macbook | Hardware instellingen | : 2 | 14 Mar 2023 |
NAS Synology DS213, email en de Experia Box V9 | Algemeen | : 3 | 15 Jun 2018 |
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 | Helpdesk | : 1 | 24 Feb 2017 |
Storing internet en email | KPN Internet Storing | : 2 | 16 Feb 2017 |
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding | Routers | : 11 | 02 Jan 2017 |
Advertentie