obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
tijd naar standby Motorola VIP 1963?
antivries
De maximale tijd die ingesteld worden bij de Motorola VIP 1963 is 8 uur (bij TV kijken); bij radio-gebruik is deze veel langer.
Omdat ik een van mijn ontvangers (ook) gebruik i.c.m. harddiskrecorder wil ik dit tijd ook kunnen verlengen (bijv. ook 24 uur).
Vereist een kleine firmware aanpassing volgens mij......
 
eogcnlGhost
Uhm even een vraagje, was de VIP1963 niet al voorzien van een 320GB harddisk?
Dan zouw die 8 uur toch niet moeten uitmaken, zolang hij de opdracht heeft om om te nemen gaat hij niet uit.
Of gebruik je ook nog een externe HDD recorder?
En daarbij wordt de tijd gereset als je maar 1 knopje op je afstandsbediening aanraakt.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
antivries
Ik heb geen opnemen-pakket, dus dan maar met de externe HDD-recorder, werkt goed, alleen na (maximaal) 8 uur gaat de VIP1963 op standby...............
En waarom wel langere tijd bij radio en niet bij TV?
Nog liever had ik de optie om automatisch naar standby helemaal op 'OFF' te zetten.
 
eogcnlGhost
Misschien een dom idee van mij, ik heb het zelf nog nooit geprobeert.
Maar wat ik zei, als je een knopje op de afstandsbediening aantikt reset de aftel klok.
Een knopje zoeken die niet veel doet maar wel effect heeft, een knijper op doen en richten op de decoder.
In de hoop dat de teller blijft resetten en de decoder aan blijft,
Laat even weten of het heeft gewerkt als je het gaat uitproberen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tijd naar standby Motorola VIP 1963?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie