Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van KPN. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
Inkomende gesprekken via Eyebeam falen
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Noloony |
Geplaatst op 05 November 2013, 16:10
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 22 Sep 2011 |
Beste allemaal, Ik heb alles-in-een glasvezel van KPN, en maak gebruik van Voip/SIP via een Software applicatie "Eyebeam" van counterpaht. Na wat zoek werk had ik gevonden hoe ik dit moest instellen om uitgaande gesprekken te voeren echter als ik een inkomend gesprek aan neem via eyebeam word het direct afgekapt en hoort de ander "De persoon die u probeert te berijken is momenteel niet berijkbaar" ik vroeg mij af of iemand mij kan helpen dit zodanig in te stellen dat dit niet meer gebeurt. Ik maak gebruik van de volgende instellingen:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inkomende gesprekken via Eyebeam falen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
kan alleen inkomende KPNmail ontvangen | KPN Mobiel Internet | : 2 | 13 May 2014 |
inkomende email werkt niet | Helpdesk | : 1 | 03 Jan 2012 |
Wel uitgaande lijn maar geen inkomende gesprekken | Helpdesk | : 2 | 06 Dec 2011 |
Advertentie