Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
inkomende email werkt niet
heinzie
Sinds 2 januari 2012 heb ik de experia box binnen voor internetplusbellen. Nu heb ik outlook geïnstalleerd en met de eerder toegestuurde gegevensbrief de boel met de kpn assistent geïnstalleerd. Alleen....de e-mail wordt wel verzonden, maar komt niet binnen. pop.kpnmail.nl en mail.kpnmail.nl is ingevuldHij komt alleen binnen op de in de brief staande hoofdmailadres (riui68ay@kpnmail.nl) wat in de gegevensbrief staat en niet op het e-mail adres (van.acker@kpnmail.nl) wat is tevens gegeven in de brief.
Nu heb ik geprobeerd dit te wijzigen op mijn KPN, maar dit lukt niet! Geeft storing aan zoals : is met een order bezig of foutcode 1000. Ik wil outlook openen op mijn laptop en direct kunnen mailen en kunnen ontvangen (zonder wachtwoorden). Hoe los ik dit op?.

gr. Heinz
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inkomende email werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 Mar 2023
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 Apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 Mar 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 Sep 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 Dec 2018
Advertentie