obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Wel uitgaande lijn maar geen inkomende gesprekken
Marieke_W
Hallo,

Ik heb voor mijn ouders internet plus bellen aangevraagd en vorige week geïnstalleerd. De brief meldt als datum 30 november voor de omschakeldag. Inmiddels alles geïnstalleerd en het 1369 nummer gebeld en zo, en volgens de automatische dame aan de andere kant van de lijn alles zou het moeten doen.
Alleen... zaterdag is de lijn eruit gevlogen en naar het lijkt hebben mijn ouders nu alleen een uitgaande lijn. De meeste inkomende lijnen horen ze niet. Af en toe komt er een gesprek wel binnen (als deze vanuit hun eigen dorp komt?). Internet doet het ook.
Mijn moeder heeft inmiddels gebeld met de helpdesk en na tig keer doorverbinden en verschillende antwoorden wist iemand te vertellen dat de lijn pas zou worden omgezet op 8 december. Weet iemand of dat kan kloppen, dat het toch een week later is? De reden dat ik via deze weg vraag is omdat ik pas in het weekend naar mijn ouders kan om evt. te helpen.

Alvast bedankt,

Marieke
 
Henk2304
Wat soms nog wel eens wil helpen is het uit- en weer inschakelen van het modem (tussendoor wel een paar minuten wachten). Maar als de lijn echt pas 8-12 omgezet wordt zul je daar ook niet veel aan hebben.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel uitgaande lijn maar geen inkomende gesprekken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Advertentie