obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
2e ontvanger(2e hands)
darroe
Ik heb laatst 2e hands een 2e ITV ontvanger gekocht.
Alleen staat deze nog geregistreerd op de vorige eigenaar en komt hij met de melding dat het account is geblokkeerd.
Ik heb al een paar keer geprobeerd om de software opnieuw te installeren en hem terug te zetten naar fabrieks instellingen.
Maar dit hielp niet.
Weet iemand nog een andere mannier om deze gegevens er uit te halen?

Ik heb een motorola 1853
 
cuore verde
Hoi,

Is er wel een abonnement voor een tweede tv ontvanger besteld.
Voor een 2e itv-ontvanger moet je een abonnement afsluiten, anders gaat het niet werken.
Het oude P.T.T. logo als een stukje nostalgie voor alle liefhebbers van KPN.
 
darroe
De vorige eigenaar heet zijn abo opgezegd en het kastje is dus verwijderd uit het database van kpn.
Het heeft even geduurd maar ik kon nu eindelijk het kastje opnieuw aanmelden en mijn eigen abo nummer invoeren.
Nu heb ik 2 kastjes zonder extra te betalen per maand.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2e ontvanger(2e hands)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
Radio luisteren via tv ontvanger Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 3 30 dec 2015
Infrarood ontvanger van 2260 elders plaatsen TV-setup boxen : 1 27 mrt 2015
2e hands ontvanger HMB2260 Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 16 19 mrt 2015
Advertentie