obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Aansluiten dvd op i-tv
kutkpn
Ik heb de tv aangesloten op het i-TV kastje via HDMI en een dvd speler op de 1960 via scart. Hoe kan ik de dvd speler bekijken? Als je het een kutKPN medewerker vraagt dan moet de 1960 uit maar op deze pagina http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bin/kpn_customer.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=8058 staat weer dat het juist aan moet blijven.

Graag geen antwoord van ***KPN medewerkers, die zijn incompetent. Graag van iemand die weet waar hij/zij over praat.

Edit KaPteiN: *** geplaatst, lees de disclaimer en de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan ook nog even door.ook nog even door! Pas ook je usernaam aan!
Gewijzigd door KaPteiN op 11 augustus 2009, 10:32
 
KaPteiN
Zie edit!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
KPNwebcare2
Hallo,

Uw DVD speler moet met Scart zijn aangesloten op VCR.
Als u dan DVD wil kijken dan zet u de Motorola 1960 op Stand-by. ( Deze moet dan wel via SCART aangesloten zijn op uw TV ).
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 11 augustus 2009, 15:38
www.kpn.com/webcare
 
Sanchez999
gelukt..... in dat geval is een bedankje/reactie naar deze minder incompetent medewerker van webcare misschien wel op zijn plaatst.

overigens voordat je verwijten over medewerkers etc uitspreekt en tip van mijn kant.

het is wit en je krijgt het bij het pakket......een handleiding
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiten dvd op i-tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
NAS ZyCEL aansluiten H368N v9 Hardware instellingen : 5 01 aug 2018
Airport extreme aansluiten op experiabox Algemeen : 5 17 feb 2017
Max eq3 cube aansluiten Routers : 6 22 jan 2017
Externe harde schijf aansluiten op de V10 KPN Nieuws : 17 02 okt 2016
Advertentie