Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
ARV7519 NAS Webcam
|
|
mlwesthoeve |
Geplaatst op 25 February 2013, 21:20
|
Activiteit » Hoogvliet Rotterdam » 3191GD » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ST780 WL » Thomson Speedtouch Berichten: 6 Lid sinds: 25 Nov 2012 |
ik heb sinds 1 week een nieuwe experiabox (ARV7519) en daarop wil ik mijn NAS (Synology DS212J) met 2 webcam (Axis IP camera’s). Voorheen waren deze aangesloten op een speedtouch780. Alles is door iemand anders aangesloten. Nu probeer ik deze allemaal aan te sluiten op de experiabox maar weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen. IP adressen van zowel, pc, NAS, en webcams heb ik allemaal wel (tenzij deze weer anders zijn). Mijn vraag is kan iemand mij stap voor stap aangeven waar en wat ik moet doen om alles weer aan de praat en functionerend te krijgen. Bij mij is er wel een reden van paniek. Wat wel werkt is mijn experiabos en wifi. Graag hulp aan een gepaniekeerde leek. Michael |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ARV7519 NAS Webcam', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater | Routers | : 23 | 13 Jun 2018 |
aansluiten webcam | WiFi | : 3 | 30 Jul 2015 |
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? | WiFi | : 1 | 04 Sep 2014 |
WIFI experiabox Arcadyan ARV7519 tablet werkt niet. | WiFi | : 1 | 25 Jul 2014 |
Net 1 week Kpn Arcadyan ARV7519, Xbox live werkt nauwelijks.. | KPN Internet Storing | : 19 | 16 May 2014 |
Advertentie