obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
KPN Experia box ZTE H220N en Nas station (WD my book live 2TB)
chrissiej123
Hallo,

Ik heb sinds deze week een nas station gekocht en wil er ook vanaf andere computers buiten mijn netwerk op kunnen.
Heb al wat liggen stoeien met de experia box maar met weinig resultaat.

Iemand die me kan helpen???
 
jeroen72
Hallo,

Je moet even de gegevens goed zetten in de nas :

Gateway op 192.168.2.254
Dns op 192.168.2.254

Hierna bij externe toegang het vakje inschakelen aanvinken. Hierna moet het werken. Ps probeer hem uiteraard uit buiten je eigen netwerk ( bij de buren of via je netwerk van je mobiele provider) en natuurlijk de app. downloaden op je telefoon of ipad . ( hierna de instructies volgen op je telefoon/ ipad. succes!
 
chrissiej123
heey

Dit heb ik gedaan.
Maar ik wil graag een ftp verbinding krijgen zodat ik bijv. via de pc die bij mijn ouders staat hier bij mij thuis op het NAS station kan inloggen. Dit lukt mij echter nog niet helemaal. Misschien dat jij weet hoe dit moet?
 
jeroen72
Hallo in je nas even bij externe toegang naar web toegang, je aanmelden met een email adres en wachtwoord en dan kan je bij je ouders inloggen op www.wd2go.com met je e-mail adres en je wachtwoord en je zit op je nas!

succes.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Experia box ZTE H220N en Nas station (WD my book live 2TB)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie