obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuws van/over KPN. Post hier je nieuwtje betreffende KPN.
 Onderwerp afdrukken
Actie tegen verplichte overgang naar glasvezel
KaPteiN

Quote

HAAKSBERGEN - Het mag sneller zijn, maar is zeker duurder. Daarom hoeft raadslid Peter van Vlaanderen geen aansluiting op het glasvezelnetwerk van KPN. Maar hij moet bijna wel.

‘De KPN vernieuwt InternetPlusBellen in Haaksbergen’, kopt de brief van de Nederlandse provider aan Haaksbergse huishoudens. Een van die huishoudens is die van LH-fractieleider Peter van Vlaanderen, die niet gecharmeerd is van de inhoud van de brief van de KPN. „Er wordt aangekondigd dat mijn internet- en belabonnement wordt overgeschakeld naar glasvezel.”

Op het oog een positieve ontwikkeling, want door gebruik van glasvezel wordt de internetsnelheid aanzienlijk verhoogd. „Maar hierdoor zou ik meer dan tien euro per maand extra moeten gaan betalen”, legt Van Vlaanderen uit. „En dat wil ik niet. Ik wil gewoon mijn huidige abonnement via de kabel behouden.”


Lees het hele verhaal op: Actie-tegen-verplichte-overgang-naar-glasvezel


Naar mijn idee kun je iemand niet verplicht meer laten betalen. Het betreft hier een verandering in de voorwaarden, waardoor je kosteloos op mag zeggen en er ook geen opzegtermijn in acht hoeft te worden genomen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Actie tegen verplichte overgang naar glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
Advertentie