Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
Ervaringen met televisie kastje IPTV
|
|
peterkk |
Geplaatst op 11 September 2012, 17:13
|
Activiteit » Utrecht » Alles-in-1 Standaard Berichten: 1 Lid sinds: 11 Sep 2012 |
Wie kan mijn zijn ervaring delen met de IPTV van KPN. ik moet een nw abonnement afsluiten op mijnnieuwe adres en voordat ik ergens voor kies wil ik weten of iig de bediening een beetje vlot werkt. Ik heb een keer bij een vriend het menu van KPN glasvezel mogen bedienen en dat was niet vooruit te branden! Echt ontiegelijke traag! Is dat nog steeds het geval met het (3-1) aanbod van KPN? Bedankt voor de reacties, Peter |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaringen met televisie kastje IPTV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN | Algemeen | : 2 | 22 Nov 2017 |
Hoe kan ik IPTV van kpn werkend krijgen? | Hardware instellingen | : 7 | 12 Nov 2017 |
IPTV Windows 10 | Hardware instellingen | : 1 | 06 Apr 2017 |
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 2 | 21 Oct 2016 |
iptv instellingen kpn. | Algemeen | : 2 | 19 Feb 2016 |
Advertentie