obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Sonos bridge niet te koppelen
Kajak007
Heb een Siemens experiabox gehad maar die heeft.helaas een aantal weken geleden de geest gegeven. Had daar een SONOS setje (bridge + play3 + Connect) op aangesloten en een werkte naar volle tevredenheid. zowel, spotify, internetradio als mijn NAS waren allen te benaderen. helaas heeft die Siemens de geest gegeven en heb ik u de ArcaDyan ARV7519 actief. Helaas is nu de SONOS Bridge bedraad niet meer actief te krijgen, dus het hele SONOS systeem werkt niet meer.
Heb zelfs al de bridge door SoNOS laten vervangen, echter zonder resultaat.
Heeft hier ieman een oplossing, zit namelijk echt te denken om van provider te switchen. Heb verhalen gelezen over andere router te plaatsen achter de experiabox, echter dat is voor mij de omgekeerde wereld, men zou gewoon deugdelijke apparaten moeten leveren.

Nogmaals hoor graag of iemand ook zo'n probleem heeft gehad? En er een oplossing voorhanden is

Gr.
 
tompoes71
exact het zelfde probleem, is er al een oplossing bekend?
 
dokrak
http://forums.sonos.com/forumdisplay....y.php?f=47 linkje

Sonos forum in het nederlands zit vast iemand tussen met een arv router.
Maar als hij bedraad niet werkt heb ik het vermoeden dat je een ip conflict heb.
 
koste038
Ook ik had tot vandaag een Siemens Experia box en kon prima met SONOS werken.
Vandaag heb ik deze in verband met verhogen van de snelheid van mijn internet, vervangen door een ZTE H220N en nu kan ik geen verbinding meer krijgen met radiostations.

Ik zag (net als KAJAK007 op het SONOS forum iets staan over een tweede router, maar dat lijkt me een vreemde oplossing.
Komt bij dat ik niet begrijp hoe ik die dan moet aansluiten...... Moet die VOOR of ACHTER de H220N???

Ik heb in de H220N de vinkjes al aangezet bij UPnP en DLNA, want dat las ik ook ergens.
Maar zonder resultaat...... Of moet je je router herstarten als je er iets in heb gewijzigd???? Dat heb ik niet gedaan, want men kijkt TV hier in huis......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sonos bridge niet te koppelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie