obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
ITVONLINE van KPN werkt wel met Silverlight versie 4.4.10329.0
KaPteiN
Via mail kreeg ik deze tip binnen.

Quote

ITVONLINE van KPN werkte bij tot ongeveer een maand geleden met Google Chrome en met Mozilla Firefox, maar niet met IE8.
Begin van deze week prbeer ik weer te kijken maar niets lukte om ITVONLINE op mijn pc te krijgen.
Uiteindelijk heb ik de nieuweste versie van Silverlight versie 5 van mijn pc verwijderd en versie 4.4.10329.0 gedownload.
Wat denkt u: ITVONLINE.NL van KPN werkt weer op alle 3 hierbovengenoemde providers: IE8, Google Chrome en Firefox.
Ik zal morgen 18-5-12 KPN bellen.
KPN heeft mij 2 x gebeld en in mijn pc gekeken maar het lukte maar niet.
Wellicht heeft u iets aan deze informatie


Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
sventhieme
bij mij werkt het wel op een laptop met XP, maar niet op een laptop met W7, 32 en 64B. ipad werkt ook. KPN laat ook niks weten, waar kan ik silverlight 4.4.10329.0 halen?
 
lyonesse
Ik krijg al tijden geen beeld bij ITVONLINE op mijn laptop (Windows 7 + Firefox). Op mijn telefoon (Android 4.3 wél).
Blijkbaar heb ik de nieuwste versie van Silverlight, want bij een poging tot het installeren van een kersverse download kreeg ik de mededeling dat die versie van Silverlight al geïnstalleerd was.

Iemand een idee hoe ik wél 'op iedere plek in huis' TV kan kijken?

Alvast bedankt voor de tips!
 
jeroen3
Heb je het buffer van firefox al eens geleegd?
http://support.mozilla.org/nl/kb/buffer-van-firefox-wissen
Ik ben niet van kpn
 
lyonesse
Bedankt voor je reactie, jeroen3!

Ik heb netjes de buffer geleegd en toen - vooruit, op aanraden van een andere pagina van Mozilla - ook gelijk alle cookies weggemikt.

Helaas, geen enkel resultaat: nog steeds geen beeld, ook geen geluid. Wél lekker een opgeruimde computer. ;-)

Als er nog meer mensen zijn met een suggestie: graag!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ITVONLINE van KPN werkt wel met Silverlight versie 4.4.10329.0', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported) KPN Televisie Storing : 2 21 mrt 2017
Netflix werkt niet meer via Experiabox V9 Frequently Asked Questions : 3 31 jan 2016
Silverlight Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 8 02 jan 2016
Advertentie