obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
Ervaringen met Digitenne en Windows Vista
nico
Zoals beloofd, laat ik af en toe horen hoe mijn ervaringen zijn met digitenne/Anysee en Vista.
Het was en is met Vista even wennen en Digitenne bleef regelmatig vastlopen en foutmeldingen geven.
Omdat Anysee nog al wat computercapaciteit kost, ben ik maar eens gaan kijken naar Vista. Op mijn gadget met de energiemeters, zag ik dat het systeem steeds 50% actief was, zonder dat ik ook maar een programma had draaien.
Ik ben eens gaan kijken bij het Vista programma "De opdrachtprompt" en heb met msconfig een aantal prgramma's gestopt om mee te gaan draaien met opstarten.

Met name Nero 7 bleek veel processortijd te vragen en nu staat mijn meter, als ik nergens mee bezig ben bijna op 5% i.p.v. 50/60%.
indsdien zijn ook de problemen met Anysee opgelost. Het draait nu zonder problemen.

Ik heb het vermoeden, dat de software van een aantal progjes wel onder Vista draait, maar het systeem toch bere langzaam maakt.
Via Msconfig is dat snel en goed te verhelpen!Angry

Ik hou jullie op de hoogte.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaringen met Digitenne en Windows Vista', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
IPTV Windows 10 Hardware instellingen : 1 06 apr 2017
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Advertentie