obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Van adsl naar vdsl
JaHo
Omdat mijn internetsnelheid netto 8 mb was en ik betaal voor 40 belde ik naar KPN. Advies was van adsl naar vdsl. Is in gang gezet en kreeg een nieuwe router. Wit staande met pootjes. Aansluiten gaf problemen. Bellen naar helpdesk en advies om oude router weer aan te sluiten en wachten tot ik was omgezet naar vdsl. Gisteren lag alles eruit dus ik was omgezet. Aansluiten met nieuwe router lukte niet. Liep vast bij internet. Lampje bleef rood. Was zaterdag ook het geval. Dat advies van oude router was dus niet de oplossing.
Veel gebeld met de helpdesk en uiteindelijk het advies om een dag te wachten want de techniek moest zich nog "zetten". Nou jaSmile
Vanmorgen weer gebeld want ik heb nog steeds geen internet -tv-telefoon.
De helpdesk zag in de historie dat ik al veel gebeld had. Werd daarom direct doorgeschakeld naar de technische dienst. Blijkt het dat men vergeten is een schakeling door te voeren. Kan nog weer een dag duren.
kortom: een helpdesk met zeer slecht advies en onwaarheden - veel gsm-kosten door bellen met helpdesk en nog niet opgelost.
Let er dus op als je besluit over te gaan van adsl naar vdsl. Misschien wordt UPC een oplossing.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van adsl naar vdsl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie