obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Age of Empires 3 port forward ARV7519
Dstar09
Dag mensen,

Ik heb een klein probleempje. Steeds als ik online AoE wil spelen, krijg ik de melding: "Failed to join game." Na wat rond te hebben gespeurd op het web kwam ik erachter dat je AoE moet "port forwarden" (?) op je router. Aangezien ik daar geen moer van begrijp, weet ik niet wat ik moet doen.
Even een paar dingetjes:
-UPnP is enabled
-de ports zijn:
TCP: 53, 80, 443, 3074
UDP: 53, 88, 3074

Iemand een idee? Bij voorbaat dank!

Gr. Dstar
Gewijzigd door Dstar09 op 13 februari 2012, 17:33
 
Mike85
Hoi Dstar

Ik ben 2 jaar bezig met poorten opengooien bij experiaboxen maar het werkt gewoon niet.

AOE3 probeer ik vaak met vrienden te spelen maar heb hetzelfde probleem.

de poorten die ik opengooi voor AOE3 zijn 2300-2310 omdat dit de poorten van dit spel zijn.

1 tip..overstappen om online te kunnen gamen, ik ben het na 2 jaar ook zat en zit ook te overwegen om over te stappen aangezien ik al 2 jaar niet normaal online kan gamen. oftewel ze kunnen niet aan onze verwachting voldoen dus dat betekent...overstappen.

suc6 met de poorten van AOE3 in ieder geval!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Age of Empires 3 port forward ARV7519', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port forwarding V10A Hardware instellingen : 8 26 apr 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
Port 6680 forwarden op Experiabox V10 tbv aansturen PHC domotica mbv smartphone Hardware instellingen : 1 03 mei 2017
Advertentie