obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Port 6680 forwarden op Experiabox V10 tbv aansturen PHC domotica mbv smartphone
kvalk
Tbv mijn PEHA/PHC domotica systeem wil ik graag poort 6680 forwarden om daarmee dmv een app op mijn smartphone het te kunnen bedienen. Het domotica systeem is te bereiken op 192.168.2.245. Ik heb van alles geprobeerd maar krijg geen verbinding. Ik heb 192.168.2.245 zowel statisch als mbv DHCP binding vastgelegd. Ik heb een configuratie application ''PhcControl'' aangemaakt en deze gekoppeld aan het ip-adres 192.168.2.245. Mijn thuis wan ip-adres heb ik ingevuld in mijn smartphone PHC domotica app en dan komt er helaas geen connectie. Een paar vragen: 1) Hoe kan ik met 100% zekerheid testen of poort 6680 werkelijk open staat. 2) Heeft de gekozen ''app groep'' (spelletjes of audio/video of vpn of apps of servers) invloed op het functioneren van de poort?

Alvast bedankt voor reacties en hulp, groet Koen
kvalk voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port 6680 forwarden op Experiabox V10 tbv aansturen PHC domotica mbv smartphone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
port forwarding V10A Hardware instellingen : 8 26 apr 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Advertentie