obey-robots.txt
24 Mei 2017, 21:37
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Niet gebeld kunnen worden: de oplossingen

Marlyvk
Bij deze vermeld ik hier even wat de oplossingen zouden kunnen zijn als je wel kunt uitbellen, maar niet gebeld kan worden. Dit had ik namelijk aan de hand toen ik overgestapt was op InternetPlusBellen met Interactieve Tv. Misschien nuttig om van dit topic een sticky topic te maken?

1. Controleer of je met het zwarte kabeltje de zwarte PSTN-punt van je Experiabox met het telefoon-punt van de splitter hebt verbonden. Je belt namelijk met InternetPlusBellen digitaal uit, maar als je gebeld wordt is dat nog altijd een analoog signaal.

2. Het probleem wijst er echter op dat de activatie na bellen van 1369 niet goed is verwerkt. Probeer de aanmelding opnieuw door de Experiabox te resetten (resetknop met balpen oid enkele seconden indrukken totdat lichtje van de Experiabox rood wordt). Laat het modem dan minimaal 1 uur rusten (dus niks doen). Bel dan opnieuw 1369.

3. Mocht dit allemaal niet werken, bel dan naar de helpdesk van KPN. Want in dat geval is de activatie van het nieuwe abonnement door een fout in het softwaresysteem van KPN niet volledig afgerond. Misschien zullen ze zeggen dat ze de afdeling leveringen zullen gaan aansturen en dat het probleem dan binnen maximaal 7 werkdagen verholpen zou horen te zijn. Bij mij was dat niet het geval en heb ik opnieuw gebeld waarna de helpdeskmedewerker meteen de activatie handmatig in het systeem heeft doorgevoerd. Toen was het probleem opgelost!


Met de helpdesk van KPN heb ik overigens wel goede ervaringen: korte wachttijd, vriendelijke mensen, goed advies. Het heeft in mijn geval alleen 3 weken geduurd voordat ik weer gebeld kon worden, maar dat terzijde.
Gewijzigd door Marlyvk op 30 december 2011, 13:06
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet gebeld kunnen worden: de oplossingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing 14 25 april 2017, 20:39
Duitse zenders niet meer te ontvangen. Programma aanbod 2 06 april 2017, 21:20
KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported) KPN Televisie Storing 2 21 maart 2017, 10:30
Nas niet zichtbaar in netwerk Routers 4 02 januari 2017, 23:18
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost06:41:04
| KaPteiN14:31:01
| wvbavel 1 dag
| Cappo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215