Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
Helpdesk
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 25 December 2011, 13:09
|
Activiteit » 2951CJ Berichten: 2 Lid sinds: 25 Dec 2011 |
Wat ik net meemaakte wilde ik jullie toch niet onthouden. Afgelopen donderdag een 3e Digitenne smartcard aangeschaft. Vanmiddag even de boel aansluiten, decoder zelf gekocht enz.enz. Nu blijkt de opgehaalde 3e kaart niet geschikt te zijn voor de decoder. De kaart wordt omgewisseld. Dat blijkt middels een zeer onaangenaam telefoongesprek met de helpdesk. Daar zit hedenmiddag een dame met vreselijk de pest in dat ze moet werken. Mevr. P staat je op ongelooflijk arrogante wijze te woord, laat een klant niet uitspreken, je nekharen gaan ervan overeind staan. Dat eindigde dus niet echt vriendelijk. Belt Mevr. P nog geen minuut later terug dat zij dit als zeer onprettig heeft ervaren en niet in de geest van het Kerstfeest. Ga dan niet werken op die dagen!!!!!!!!!! Ik heb als mod op wat forums te maken met diverse helpdesks, maar dit sloeg echt alles, niet bellen vandaag dus!!! Allemaal heel fijne dagen toegewenst!!! Ook Mevr. P van de helpdesk!! Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket met Ubee EVM3200 en
losse router klik [url=http://members.ziggo.nl/mistersenseo/kabelaansluiting.jpg][b][color=#ff0000]klikkerdeklik[/color |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 25 December 2011, 13:36
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Ai ai Koos, laat je kerst er niet door bederven. Houd ons op de hoogte van het vervolg. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 25 December 2011, 13:39
|
Activiteit » 2951CJ Berichten: 2 Lid sinds: 25 Dec 2011 |
Ha, nee hoor, die bederf je niet op deze manier. Er wordt een nieuwe opgestuurd, de foute gaat retour. Komt allemaal voor elkaar, ga ik vanuit. Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 02 2012 18:32:36: Even feedback. De nieuwe kaart binnengekregen vandaag. De foute was reeds opgestuurd, goed opgelost dus. Dank Mevr. P voor de genomen moeite. Gewijzigd door kobus1960 op 02 January 2012, 17:32 Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket met Ubee EVM3200 en
losse router klik [url=http://members.ziggo.nl/mistersenseo/kabelaansluiting.jpg][b][color=#ff0000]klikkerdeklik[/color |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helpdesk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Helpdesk | Algemeen | : 1 | 13 Aug 2011 |
NAT type op de PS3, helpdesk gesproken | Eigen netwerk | : 1 | 08 Apr 2011 |
Helpdesk helpt niet | Helpdesk | : 2 | 20 Jan 2011 |
De weg kwijt op de helpdesk | Helpdesk | : 9 | 12 Apr 2010 |
040909 Storing helpdesk | Helpdesk | : 1 | 04 Sep 2009 |
Advertentie