obey-robots.txt
01 Mei 2017, 02:35
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Helpdesk helpt niet

velbar
Ik heb nu een week geen telefoonverbinding en geen internet.
Ik heb een ISDN aansluiting. Ik heb reeds 10 medewerkers van de helpdesk aan de lijn gehad. Elke keer weer dezelfde vragen; heeft u de splitter gecontroleerd?;brandt het groene lampje op. Het ISDN kastje?(nee nu al een week niet).
U wordt terug gebeld hoor.
En dan ineens een smsje dat de problemen zijn opgelost en de melding als afgesloten wordt beschouwd.
Nog steeds geen telefoon en internet.
Monteur komt langs; er is een draadbreuk buiten uw huis. Afspraak voor een nieuwe monteur. Die komt niet op het afgesproken tijdstip. Weer de helpdesk gebeld; we bellen binnen een uur terug. Niet dus. Ik heb al 10 medewerkers aan de lijn gehad. Elke keer weer de zinloze vragen over de splitter, het modem En de bekabeling. Wat is uw telefoonnummer (2 minuten eerder ingevoerd, zodat we u sneller kunnen helpen).
De lijn is nu al vier keer doorgemeten; tja er is een storing buiten uw huis!
Doe er dan wat aan alsjeblieft. Dat er een storing is weet ik zelf ook al.
Het wordt inmiddels een veelgelezen item op Facebook, dat is het enige positieve punt.
 
velbar
Met de helpdesk KPN waar kan ik u mee van dienst zijn?
Oh u zou teruggebeld worden? Tja het is nogal druk. Maar u wordt zeker voor 12 uur gebeld.
Oh het is al 12 uur. Nou ja dan wordt het vanmiddag.

19:00 uur.
U bent nog niet gebeld? Ik zal uw lijn doormeten. Even geduld. Tja meneer er is een storing buiten uw huis. De analisten gaan er mee aan de gang. U hoort van ons.

De volgende dag.
Met de KPN. We hebben de lijn doorgemeten en alles is in orde.
Wat zegt u? Gisteren heeft een collega gebeld dat de storing buiten uw huis ligt? Dat had hij helemaal niet mogen zeggen. Oh het groene lampje brandt niet op uw NT1 kastje? Tja we sturen een monteur.

Marco de monteur; meneer er is een storing buiten het huis, u moet een nieuwe afspraak maken. Nee dat kan ik niet. Het internet? Nee dat is een ander probleem. Daar moet u ook over bellen. Nee dat zijn gescheiden problemen. Tja dat is inderdaad toevallig.

Ja hoor, u wordt binnen een uur teruggebeld.

U bent niet teruggebeld? Tja het is erg druk. Ik kan me voorstellen dat het wat chaotisch overkomt. Nee u moet zelf terugbellen. U kunt die kosten terugvragen.

Wat is uw mobiele nummer? Nee ik begrijp dat u dat al 6 keer heeft gezegd, maar ik kan dat niet zien hier.

Voer uw 10 cijferige telefoon nummer in zodat we u sneller kunnen helpen.
Wat is uw telefoonnummer?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helpdesk helpt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing 14 25 april 2017, 20:39
Duitse zenders niet meer te ontvangen. Programma aanbod 2 06 april 2017, 21:20
KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported) KPN Televisie Storing 2 21 maart 2017, 10:30
Nas niet zichtbaar in netwerk Routers 4 02 januari 2017, 23:18
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:46:21
| TheVol06:52:20
| william6312:16:51
| KaPteiN12:36:23
| rhdijck15:46:33
| Luke the Duke16:32:03
| monteurtje1 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215