obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Helpdesk helpt niet
velbar
Ik heb nu een week geen telefoonverbinding en geen internet.
Ik heb een ISDN aansluiting. Ik heb reeds 10 medewerkers van de helpdesk aan de lijn gehad. Elke keer weer dezelfde vragen; heeft u de splitter gecontroleerd?;brandt het groene lampje op. Het ISDN kastje?(nee nu al een week niet).
U wordt terug gebeld hoor.
En dan ineens een smsje dat de problemen zijn opgelost en de melding als afgesloten wordt beschouwd.
Nog steeds geen telefoon en internet.
Monteur komt langs; er is een draadbreuk buiten uw huis. Afspraak voor een nieuwe monteur. Die komt niet op het afgesproken tijdstip. Weer de helpdesk gebeld; we bellen binnen een uur terug. Niet dus. Ik heb al 10 medewerkers aan de lijn gehad. Elke keer weer de zinloze vragen over de splitter, het modem En de bekabeling. Wat is uw telefoonnummer (2 minuten eerder ingevoerd, zodat we u sneller kunnen helpen).
De lijn is nu al vier keer doorgemeten; tja er is een storing buiten uw huis!
Doe er dan wat aan alsjeblieft. Dat er een storing is weet ik zelf ook al.
Het wordt inmiddels een veelgelezen item op Facebook, dat is het enige positieve punt.
 
velbar
Met de helpdesk KPN waar kan ik u mee van dienst zijn?
Oh u zou teruggebeld worden? Tja het is nogal druk. Maar u wordt zeker voor 12 uur gebeld.
Oh het is al 12 uur. Nou ja dan wordt het vanmiddag.

19:00 uur.
U bent nog niet gebeld? Ik zal uw lijn doormeten. Even geduld. Tja meneer er is een storing buiten uw huis. De analisten gaan er mee aan de gang. U hoort van ons.

De volgende dag.
Met de KPN. We hebben de lijn doorgemeten en alles is in orde.
Wat zegt u? Gisteren heeft een collega gebeld dat de storing buiten uw huis ligt? Dat had hij helemaal niet mogen zeggen. Oh het groene lampje brandt niet op uw NT1 kastje? Tja we sturen een monteur.

Marco de monteur; meneer er is een storing buiten het huis, u moet een nieuwe afspraak maken. Nee dat kan ik niet. Het internet? Nee dat is een ander probleem. Daar moet u ook over bellen. Nee dat zijn gescheiden problemen. Tja dat is inderdaad toevallig.

Ja hoor, u wordt binnen een uur teruggebeld.

U bent niet teruggebeld? Tja het is erg druk. Ik kan me voorstellen dat het wat chaotisch overkomt. Nee u moet zelf terugbellen. U kunt die kosten terugvragen.

Wat is uw mobiele nummer? Nee ik begrijp dat u dat al 6 keer heeft gezegd, maar ik kan dat niet zien hier.

Voer uw 10 cijferige telefoon nummer in zodat we u sneller kunnen helpen.
Wat is uw telefoonnummer?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helpdesk helpt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie