obey-robots.txt
23 April 2019, 20:02
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [421 stemmen]
38% [421 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [687 stemmen]
62% [687 stemmen]

Stemmen: 1109
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

NAT type op de PS3, helpdesk gesproken

rkablau
Hoi allemaal,

Ik heb het NAT type probleem voor de PS3 opgegeven. Vorige week de helpdesk gesproken die zeiden dat het probleem met de NAT type aan Playstation ligt want de KPN ondersteunt geen playstation.
Moest ik maar contact opnemen met playstation voor iets wat ze zelf niet ondersteunen, en volgens de helpdesk medewerker gingen ze dat voorlopig ook niet doen.

Ik zei dat ik gewoon van het kastje naar de muur wordt gestuurd want om playstation te bellen over iets wat KPN weigert te ondersteunen heeft natuurlijk geen zin. En daar werd bevestigend op gereageerd. Mijn contract loopt eind van het jaar af en dan gooi ik de KPN er gelijk uit want dit is alles behalve service als je het mij vraagt. ONlagns ook al een week zonder telefoon gezeten. Foutje in hun centrale, duur nummer bellen met de mobiel om het op te lossen. zucht.

Mits er ineens toch een oplossing komt, ik heb de ARV7519 maar weiger zelf een modem te kopen omdat KPN weigert er iets mee te doen terwijl er toch zoveel klachten zijn.

Dank aan KPN.

Groeten
Rob

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT type op de PS3, helpdesk gesproken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Code afstandsbediening voor Silva-Schneider TV type LDT60-500HD Hardware instellingen 1 03 maart 2014, 11:29
nat type veranderen Experia Box, ST780 Eigen netwerk 1 10 december 2013, 22:58
Kpn ZTE H220N ExperiaBox Nat Type Hardware instellingen 9 12 oktober 2013, 22:04
[NAT TYPE] Hulp of KPN moet het wijzigen Hardware instellingen 1 30 juni 2013, 21:34
Nat Type Open XBOX 360 Hardware instellingen 1 07 februari 2013, 12:17
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost07:17:19
| chefke 1 dag
| RuudLugtigheid 1 dag
| KaPteiN 1 dag
| jwhbos 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

03 januari 2019, 09:45
mail in Windows 10: ik ontvang dit bericht. is dit bij iemand bekend zo ja graag antwoord. bij voorbaat dank

13 september 2018, 19:50
dhcp

19 augustus 2018, 13:44
zte [oorten

28 oktober 2017, 14:16
Bij ADSL wel en bij glasvezel niet. ADSL adverteert met de maximaal haalbare snelheid.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar