Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
[NAT TYPE] Hulp of KPN moet het wijzigen
|
|
Broodzak |
Geplaatst op 30 June 2013, 20:34
|
Activiteit » Nederland » 5262JV » ExperiaBox Arcadyan Berichten: 3 Lid sinds: 27 Jun 2013 |
Ik ben nu al sinds ik de router Arcadyan VGV7519 heb gekregen, bezig met het wijzigen van het nat type. Meerdere malen heb ik kpn gebeld voor hulp. Hulp die ik kreeg maar nooit hulpzaam was. Er zijn veel mensen met hetzelfde probleem en KPN kijkt er nog niet eens naar. Ik hoop dat iemand van jullie mij misschien kan helpen. Het gaat om het volgende, Ik heb mijn xbox een vast ip-adres gegeven en ingesteld op 192.168.2.254 . Hierna heb ik de poorten voor een open nat hierin gezet bij NAT -> Port Mapping en NAT -> Special Application. Namelijk External port: 53 Internal port: 53 Protocol: TCP/UDP External port: 80 Internal port: 80 Protocol: TCP External port: 3074 Internal port: 3074 Protocol: TCP/UDP External port: 88 Internal port: 88 Protocol: UDP waarvan TCP 80 en UDP 53 worden geweigerd wegens 'System services' Na dit te hebben gedaan heb ik ook nog UPnP opengezet. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, anders hoop ik dat KPN de poorten toestaat!
Broodzak voegde bij, bestand:
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[NAT TYPE] Hulp of KPN moet het wijzigen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Hulp met Experia Box V10 en Tp link router | Eigen netwerk | : 8 | 23 Jan 2016 |
wachtwoord e-mailadres wijzigen | KPN Glasvezel diensten | : 1 | 20 Apr 2014 |
Code afstandsbediening voor Silva-Schneider TV type LDT60-500HD | Hardware instellingen | : 1 | 03 Mar 2014 |
nat type veranderen Experia Box, ST780 | Eigen netwerk | : 1 | 10 Dec 2013 |
Kpn ZTE H220N ExperiaBox Nat Type | Hardware instellingen | : 9 | 12 Oct 2013 |
Advertentie