obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wireless connectie probleem ThomsonTG789vn
Broodje
Hallo,

Ik ben al een beetje wezen zoeken naar een vergelijkbare post, ik heb gezien dat er veel problemen zijn met de thomsontg789vn, maar niet een vergelijkbare met die van mij.

Mijn probleem is namelijk dat ik de SSID niet in mijn lijstje heb staan op mijn desktop (met netwerkkaart). Mijn netwerkkaart ontvangt het interfacetype 802.11n, maar mijn modem zend (volgens mijn interface) alleen maar 802.11b/g uit.

Wanneer ik dit probeer te configureren heb ik niet de optie om dit te doen. Ik had een nieuw modem besteld (ik verwachte een nieuw model), maar kreeg hetzelfde modem thuisgestuurd. Ik ging maar proberen te kijken of het probleem opgelost was. Ik zag dat het interfacetype verandert was naar 802.11b/g/n, dus ik ging proberen connectie te maken, maar vervolgens viel hij weer weg en veranderde terug naar 802.11b/g. Wanneer ik mijn modem reset heb ik weer heel even ontvangst, maar telkens verandert mijn interfacetype zonder dat ik wat verander aan de instellingen.

Ik heb dus weer even gebeld met kpn, en als het goed is zou er een nieuw model modem aan moeten komen binnenkort.

Alsnog heb ik hier de vraag waarom dit zo is bij mij, en niet bij anderen die hetzelfde modem hebben als ik.

Met vriendelijke groet,

Broodje
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wireless connectie probleem ThomsonTG789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
Advertentie