obey-robots.txt
22 Juli 2017, 02:45
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [412 stemmen]
38% [412 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1098
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

O.a. Menu en TV-gids werken niet

Hello
Al een week werkt o.a. het menu en de tv gids niet. Als ik op het knopje "menu" druk, gebeurt er niks. Als ik op "gids" druk, wordt het scherm zwart met alleen rechtsboven nog een stukje van de zender waar ik op dat moment naar kijk.
Ik kan dus ook geen opnames meer bekijken o.i.d.

Ik las een paar dagen geleden op de website van KPN dat het een storing was. Nu staat er echter dat er geen storingen zijn, maar ik heb het probleem nog steeds? Wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt!
 
cyberspace
Bij mij hiep het om de tuner even van de stroom af te halen en weer opnieuw op te laten starten.



gr cyberspace
 
Hello
Klopt, het is gelukt!
 
Frederick
Al sinds ruim een ½ jaar heb ik problemen met de programmagids-functie van digitenne.

Verkeerde tijden/dagblokken/programma's of ontbreken of er wordt helemaal geen programma getoond!!!
Toen ik in juli 2009 met digitenne begon had ik helemaal geen problemen. Het lijkt nu steeds erger te worden!
Enkele malen de service-desk gebeld --> recetten (hielp wel wat of even), volgens hen had het te maken met 'n fout in de (landelijke) software.

Inmiddels (er zijn meer klanten met deze langdurige klachten) begin ik te vermoeden dat KPN niet in betere software wil investeren, waarschijnlijk omdat digitenne te weinig klanten heeft (te dure investering tegenover te lage opbrengsten).

Daar recetten inmiddels geen enkele verbetering meer opleverd, besef ik dat ik (na 3 jr) over moet stappen naar de concurrent.
Dit vind ik jammer want verder was ik content met digitenne.
 
Henk2304
Ik heb digitenne via de insteekkaart. Daardoor wordt de gidsfunctie in de TV zelf afgehandeld. Gaat op mijn (Sony) TV boven goed, geen problemen met de opbouw van de gids. Opnemen kan dan weer niet, maar daar heb je volgens mij bij digitenne via een losse tuner ook een apparte tuner voor nodig met harde schijf.
L8r, Henk
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'O.a. Menu en TV-gids werken niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing 14 25 april 2017, 20:39
Duitse zenders niet meer te ontvangen. Programma aanbod 2 06 april 2017, 21:20
KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported) KPN Televisie Storing 2 21 maart 2017, 10:30
Nas niet zichtbaar in netwerk Routers 4 02 januari 2017, 23:18
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost07:02:54
| Cappo15:30:24
| KaPteiN17:27:39
| Rebornhero17:37:51
| Jennifer22 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?