obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Repeater, KPN Experia Box Silver Edition
Aaxklonp
Hoi forumgebruikers,
Mijn huis heeft 3 verdiepingen en ik zit op zolder. De verbinding met beneden (Experia Box) is traag en valt soms zelfs helemaal weg. In de Experia Box is er een optie voor een 'repeater'.

Zo'n ding stuurt je signaal volgens mij versterkt door, zoals te zien in de onderstaande afbeelding. Apparaten kunnen dan óf naar de repeater óf naar de Experia Box linken als het goed is.
a001_28

Voor ik er een aanschaf wil ik graag weten of (en hoe) het werkt, zodat ik hem niet voor niets aanschaf. Kan iemand me hier meer over vertellen?

Alvast bedankt!!!

Met vriendelijke groet,
Aaxklonp

EDIT:
Ik wil het eerst eens proberen om mijn SpeedTouch 580 voor de WDS te gebruiken (ongeveer zoiets als hier: http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3159). Deze moet ik daarvoor instellen als acces point, door hem als bridge in te stellen ofzo? Nou ja dat heb ik dus tot nu toe gedaan en het IP naar een 192.168 veranderd, maar niet hetzelfde als de Experia Box.
Op de Experia Box heb ik ingesteld dat de SpeedTouch als repeater dient, maar ik weet niet wat ik nu moet doen! Kan iemand me helpen? Dat zou fantastisch zijn!

Alvast bedankt!!!
Gewijzigd door Aaxklonp op 22 april 2009, 19:28
mvg
Aaxklonp
 
Aaxklonp
AngryWat een reacties... Smile

Als ik in plaats van de zilverkleurige experia box een zwarte had gehad dan had het waarschijnlijk wel gewerkt, nu niet. Ik heb nu internet via 't stroomnet en ben van wireless afgestapt. De zwarte is namelijk ook een speedtouch als ik me niet vergis...
mvg
Aaxklonp
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Repeater, KPN Experia Box Silver Edition', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie