obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Verplicht naar duurder abonnement KPN
BBoele
Wij hebben al vele jaren internet GO van KPN (Voorheen Planet Internet). Vandaag viel er in de bus een brief dat ons abonnement per 11 augustus automatisch wordt omgezet naar Internet Basic van KPN. Dit beteken dat we van 19,95 naar 25 euro per maand gaan. De prijs stijging gebeurd over een jaar. Ook gaat de theoretische snelheid stijgen van volgen de brief 1 Mbit/s(dit hoort 1,5Mbit/s te zijn) naar 8 Mbit/s.

Als dat zo was zou ik daarmee akkoord gaan. Maar... Op ons lijn is maar 1,5Mbit/s te halen. De verkoper van KPN (te bereiken op 010-2660924) zeg dat 8Mbit/s wel degelijk mogelijk is. Als ik daar niet mee eens was moest ik de technisch dienst maar bellen.

De technische dienst zegt dat het klopt dat er maar 1.5Mbit/s te halen valt. Hij zegt dat we er mee moeten leven en hopen dat er binnenkort een sneller verbinding wordt gelegd. dit verwacht hij namelijk.

De afgelopen week had ik toevallig een defecte Webvox, toen de KPN monteur er op bezoek was heb ik hem ook de lijk door laten meten. Volgens zijn meeting was er 1.5Mbit/s te halen en ons abonnement liet 1.4Mbit/s toe.

Nu is mijn klacht dat ik volgens de KPN medewerker er maar moet leven dat ik meer dan 25% extra moet betalen voor de hoop dat er in de toekomst een lijn komt waar ik meer uit kan halen.

We hebben overigens geen kabel lijn in ons meterkast dus overstappen van ADSL naar Kabel is niet mogelijk

Wat kan ik doen?? of moet ik er mee leven?
 
TokkieTokkie
Overstappen naar een andere DSL aanbieder.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verplicht naar duurder abonnement KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie