obey-robots.txt
01 Mei 2017, 02:33
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Problemen met beeindiging overeenkomst

Liberty
Hallo,

Excuses als dit niet in dit topic thuis hoort.

Half december 2010 ben ik overgestapt naar Tele2 (voor internet en bellen), en ik heb gebruik gemaakt van de 'Easy Overstapservice' die Tele2 biedt. Per 1 februari 2011 zou de overstap geregeld moeten zijn.

Echter, ik bleef rekeningen van KPN ontvangen. En ondanks een aantal telefoontjes van mijn kant (naar zowel KPN als Tele2) kreeg ik nog steeds dubbele rekeningen. Aangezien ik nooit problemen heb gehad met KPN, heb ik de schuld bij Tele2 gelegd en het probleem van de zogenaamde 'easy' overstap op hun forum aan de kaak gesteld. Zoals te verwachten wees Tele2 naar KPN en men beloofde mij dat zij er alles aan hadden gedaan en dat het aan KPN was. Dus weer contact gezocht met KPN. Maar een aantal telefoontjes en evenzovele beloftes later kreeg ik nog steeds rekeningen en inmiddels werd mij (per brief) wanbetaling verweten en tevens zouden mijn diensten worden geblokkeerd! En dus Tele2 maar wéér gebeld, alwaar men mij plechtig beloofde dat zij absoluut de overstap hadden doorgegeven en dat zij er werkelijk niets meer aan konden doen en dat het toch echt aan KPN lag. Dus ....., en zo ging het nog een tijdje door .....

Op gegeven moment heb ik nergens meer op gereageerd. De frustratie over de onmacht was bij mij inmiddels dermate hoog opgelopen dat ik ervoor koos om af te wachten wat er zou gebeuren als ik mij niet meer zou inzetten om een oplossing te vinden.

In de daaropvolgende maanden heb ik vele brieven ontvangen van KPN, en in ieder van deze brieven werd een bepaalde datum genoemd als beeindiging van mijn contract. Echter, nooit bleef deze datum dezelfde, en ook iedere keer wijzigde de reden van de beeindiging, en als laatste veranderde ook telkens het openstaande bedrag! Zelfs nadat ik een brief van KPN had ontvangen waarin mij werd gezegd dat het abonnement op mijn verzoek per 4 april (hoezo 4 april?? 1 februari!!) werd beeindigd, kreeg ik daarna weer vrolijk een brief waarin stond dat mijn contract was beeindigd wegend het uitblijven van betalingen en werd ik tevens gedreigd met een incassobureau.

Ik ben op geen enkele wijze tekort geschoten, en ik heb mij volledig aan de afspraken en regels gehouden. Sterker nog, nadat er van alles was misgegaan heb ik vele telefoontjes naar allerlei betaalnummers gepleegd om de situatie te kunnen helpen oplossen.
Maar pas afgelopen week (dus 6 maanden later!!) kreeg ik dan eindelijk de verlossende brief van KPN waarin staat dat de overeenkomst is beeindigd. Dat in de brief staat dat de reden hiervan is "vanwege het uitblijven van betaling" interesseert mij inmiddels niet meer. Ik ben blij dat deze ellende eindelijk voorbij is. Althans dat hoop ik ....

Met vriendelijke groet!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met beeindiging overeenkomst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers 11 02 januari 2017, 19:40
Problemen met bekabeld LAN Routers 7 27 juli 2016, 17:10
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen 8 09 september 2015, 17:56
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing 8 29 januari 2015, 19:49
wifi problemen Galaxsy S3 Algemeen 3 12 februari 2014, 20:33
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:44:44
| TheVol06:50:43
| william6312:15:14
| KaPteiN12:34:46
| rhdijck15:44:56
| Luke the Duke16:30:26
| monteurtje1 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215