obey-robots.txt
22 Januari 2017, 04:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

spooktelefoontjes

HM
Sinds woensdagmiddag 29-6 worden wij geregeld, ook 's nachts gebeld door spooktelefoontjes. Er is niemand aan de lijn en je hoort de begintoon. Vrijdag de lijn er een deel van de dag uitgetrokken, maar in de overgebleven tijd toch nog 72x (!!!) gebeld. Contact met storingsdienst van de KPN opgenomen. Lang wachten en geholpen (?). Ik moest de Experiabox (SX 551 Siemens) opnieuw opstarten van ons InternetPlus Bellen. Dat lukte vanuit huis niet, dus medewerker deed het. Toen ging het nog verder fout. Ik kon niet meer bellen en niet meer gebeld worden. Ondanks dat bleven de spooktelefoontjes onverminderd binnen komen, soms zelfs wel 23x achter elkaar! Ik kon dus niet gebeld worden, maar kreeg wel de spooktelefoontjes. 's Avonds vanaf familie weer gebeld met storingsdesk. Hij heeft de VoIP weer aangezet op afstand, dus nu kan ik wel weer gebeld worden en zelf bellen. Maar de spooktelefoontjes gaan onverminderd voort. Dus heb ik de stekker eruit getrokken, zo dat is lekker rustig, maar geen oplossing. De KPN zecht niet te weten wat het is en kan me niet helpen, ik moet maar 72 uur afwachten. Die tijd is voorbij en ik ben tot nu toe vandaag al 34x gebeld, nadat ik de stekker er om 11 uur in heb gedaan. Zit er soms kortsluiting in mijn Experiabox??? Kan iemand mij echt helpen en niet zoals de KPN zeggen dat ik maar af moet wachten????

Jillie
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ook kpn gebeld, die vertelde mij toen dat dat de smsdienst van kon was. Dan heeft iemand je een sms gestuurd naar je vaste nummer. Ze hebben bij. Mij toen de aanbod leeggemaakt. Toen was het probleem opgelost. Hun smsdienst vertoont wel vaker dat soort problemen.

Ik zou kpn bellen en vragen of ze de box willen legen grote kans dat het probleem dan opgelost is.

Groetjes jilles

HM
Weer KPN gebeld vanmorgen. Ligt volgens hen niet aan de SMS-Box, maar aan mijn internetkastje, modem of splitter in de meterkast. Een moeizaam telefoontje van na het onweer blijft daar volgens hen rondzingen. Want zelfs toen mijn VoIP lampje na de reset niet meer aan wilde, bleef de telefoon steeds overgaan, terwijl ik niet gebeld kon worden en ook niet zelf kon bellen. Het ligt niet aan mijn telefoon, want zelfs met mijn antieke telefoon, blijk ik dezelfde problemen te hebben. Ik krijg een compleet pakket met nieuw type Experiabox (ik had nog de allereerste Experiabox SX551, want wij behoorden tot één van de allereersten die InternetPlusBellen kregen) opgestuurd en moet alles en de kabeltjes vervangen. Ik hoop dat dit het probleem wel oplost, hoewel ik moeizame ervaringen heb met de oplossingen van KPN. Blijven hopen dan maar. In ieder geval bedankt voor je snelle reactie. Zijn er nog meer mensen die tips hebben?? Ik probeer ze graag uit, want volgens de meneer van de KPN, is er zelfs een mogelijkheid dat mijn telefoon in afwachting (2 à 3 werkdagen) van de nieuwe box, op een gegeven moment zonder onderbreking over blijft gaan, 24 uur per dag. Dan wordt ik helemaal gek en gaat de stekker eruit.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 11 2011 21:06:07:
Met de nieuwe Experiabox is het probleem opgelost, HOERA. Wel heb ik de laatste week van opvallend veel bekenden gehoord, dat hun box ook een aantal dagen na het hevige onweer overstuur was en vervangen moest worden.
Gewijzigd door HM op 11 juli 2011, 21:06

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'spooktelefoontjes', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| wvdberg00:36:28
| eogcnlGhost02:56:36
| KaPteiN05:18:12
| Ricardojoosen09:57:02
| lagarde01 1 dag
| erikm 1 dag
| rkablau 1 dag
| MacDaddy 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?