obey-robots.txt
21 Augustus 2017, 08:30
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
test
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

KPN Premium maar niet heus

TaKo
Tijdje terug ben ik automatisch overgestapt van Planet naar KPN Premium 40 - 3 Mb/s.

Mijn SpeedTouch 780 geeft Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.028 / 16.090 aan. Wat de hel!! Dit is helemaal geen Premium snelheid maar Internet Extra 20 - 2 Mb/s.

Ik heb de postocde check gedaan en er is HELEMAAL GEEN Premiun abo leverbaar op mijn adres!

Ik heb gelijk KPN gebeld en deze geeft mij ook gelijk. Ik ben wel 4 keer doorgezet, 1x hebben ze zomaar opgehangen maar mijn Premium abo wordt nu omgezet naar Extra (tenminste dat is mij toegezegd). Amen.

Ik heb dus de afgelopen maanden voor iets (teveel) betaald wat helemaal niet leverbaar is op mijn adres. Volgens de miep van de helpdesk kunnen ze alleen maar de voorgaande maand terugstorten aan teveel betaalde centjes.

Doe ik er verstandig aan om juridisch advies in te winnen omdat ik bedrogen ben door KPN?

En nog belangrijker, moet ik mij nu schamen omdat ik zelf bij KPN werk?
Gewijzigd door TaKo op 26 februari 2011, 21:26
 
TokkieTokkie
ALs jij bij KPN werkt dan krijg jij als het goed is toch al de helft van je abbo geld terug van KPN
 
TaKo
Nee, ik ben ap Smile
 
Kniest
Wat is ´een tijdje terug´ Als het een langdurige zaak is kan het aardig in de papieren lopen. In dat geval een aangetekende brief sturen waarbij je ze in direct gebreke stelt en je aangeeft dat men je een product heeft verkocht wat onmogelijk leverbaar was. (Dat het niet leverbaar was had de KPN bij een simpele controle kunnen weten) Tip, als je met KPN gesproken hebt altijd naar de naam vragen van de medewerker en datum en tijdstip noteren. Men heeft daar een log van de call centers.

Dat geld, aantal maanden maal het prijsverschil premium-extra, eis je terug binnen een redelijke termijn. Zo niet, dan geef je in de brief aan de consumentenbond/rechtsbijstand noem maar wat in te schakelen. Maat van mij heeft dat ook zo gedaan en alles keurig teruggestort gekregen.
 
TaKo
@ Kniest Volgens de helpdesk mei 2010. Ik moet het zelf even opzoeken of dit ook klopt. Het was tijdens de periode dat Planet abo's werden overgezet naar KPN.
Gewijzigd door TaKo op 26 februari 2011, 21:26
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Premium maar niet heus', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing 14 25 april 2017, 20:39
Duitse zenders niet meer te ontvangen. Programma aanbod 2 06 april 2017, 21:20
KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported) KPN Televisie Storing 2 21 maart 2017, 10:30
Nas niet zichtbaar in netwerk Routers 4 02 januari 2017, 23:18
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost07:35:24
| KaPteiN09:42:09
| Lutz11:10:36
| Tucker12:14:08
| Cappo20:49:06
| jacobus5723:10:24
| johan1261 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?