obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Thomson tg789vn MAC Filteren
Mawhonic
Beste Lezer,

Nu heb ik niet alle post op dit forum kunnen lezen en weet dus niet zeker of deze vraag al is gesteld.

Mijn Vraag:

Om de beveiliging van mijn Draadloze internet te verbeteren dacht ik eraan om gebruik te maken van MAC filtering.
Alleen kan ik deze optie nergens vinden in de interface van de Thompson tg789vn.

Zit deze functie er niet in, of zit ik er langs te kijken?
Mocht het er niet inzitten maar kan het op een andere manier worden opgelost dan is ook die hulp van harte welkom.

Alvast bedankt!
 
Kniest
Volgens mij zie in de thuisnetwerk optie (eerst even contact maken met router 192.168.2.254 in adresbalk en enter) welke pc´s/laptops hebben kunnen inloggen en zie de MAC nr´s.

Die kun je aanklikken en bij configureren een naam geven (bv. laptop Piet). Als je de thuiswerknet optie wireless aanklikt en dan naar configureren gaat kun je daarna de optie ´nieuwe apparaten wel of niet toestaan gebruiken´. en kun je bv ook nog de broadcast naam van je netwerk uitzetten. Niemand hoeft m.i. te weten dat je een Thomson hebt o.i.d.

Volgens mij is dat het. Vwb de rechten intern het netwerk is er de optie:Een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toewijzen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson tg789vn MAC Filteren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
TG789vn portforwarding en firmware Algemeen : 3 14 jan 2014
TG789vn Routers : 2 01 dec 2013
NAS benaderen op KPN Experia Box Thomson Algemeen : 1 13 nov 2013
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
Advertentie