Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
KPN belt gewoon niet terug
|
|
Spin |
Geplaatst op 20 February 2009, 20:07
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Feb 2009 |
Hier word ik niet goed van en ik vraag me af wat ik hier nog aan kan doen Lees en huiver.. Per 02 september 2008 sluit ik een Internet Premium abonnement bij KPN af Op 07 oktober 2008 krijg ik een brief van KPN .. waarin ik overigens ineens een heel andere achternaam heb maar wel zelfde adres en klantnummer heb.. dat ik KPN verzocht zou hebben om mijn Internet Premium om te zetten naar een Interactieve TV abonnement NIET DUS! Afijn na lang bellen.. verbinding werd steeds verbroken enz.. kosten met mobiel bellen 43 euro.. zou deze Interactieve TV aanvraag gecanceld worden om de doodeenvoudige reden dat ik die nooit en te nimmer besteld had! Vandaar waarschijnlijk ineens die andere achternaam.. maar goed probleem opgelost zou je denken. NIET DUS! Op 02 januari 2009 bekijk ik online mijn factuur en staat er op die factuur? Juist ja.. Interactieve TV periode 11 dec 2008 t/m 01 jan 2009 - 7,06 euro Interactieve TV periode 02 jan 2009 t/m 2009 - 9,95 euro Internet van KPN Premium periode 02 jan 2009 t/m 01 feb 2009 - 50 euro .. een bedrag van 67,01 euro waarvan de Interactieve TV onterecht afgeschreven is! Goed.. alles in een mail gezet en gestuurd naar KPN. Op 06 januari 2009 krijg ik daar een reply op dat mijn vraag onder reactienummer 5460478 is opgenomen en dat ik op 12 januari 2009 gebeld zou worden nadat dit uitgezocht was. NOT DUS! Fijn... ik weer de mail terug gestuurd waarom ik niet gebeld ben op de bewuste 12 januari 2009.. daarop kreeg ik weer een antwoord dat uit controle is gebleken dat mijn probleem niet is aangekomen bij desbetreffende afdeling en dat mijn probleem opnieuw en nu onder reactienummer 5494725 opnieuw uitgezocht zal worden en dat ik nu weer op 29 januari 2009 over dit probleem gebeld zal worden. Droom lekker verder... word gewoon weer niet gebeld dus! Mooi.. bel ik zelf voor de zoveelste keer maar weer eens zelf op 02 februari 2009 over dit schandalige gedoe van KPN! Wederom word mij beloofd dat ik nu weer op 06 februari 2009 gebeld zal worden en nog steeds met reactienummer 5494725. Uiteraard word ik op 06 februari 2009 weer niet gebeld door KPN! Wel is op mijn nieuwe factuur van 02 februari 2009 uiteraard weer een bedrag van 9,95 euro voor die Interactieve TV erbij afgeschreven! Dit is toch pure diefstal lijkt mij zo! Juist... maar weer zelf bellen! Kost me onderhand bakken vol met geld met een mobiele telefoon! Maarrrrrrrrrrr ik moet nog maar even geduld hebben en zal zo spoedig mogelijk terug gebeld worden door KPN. Afijn.. we zitten nu al op 20 februari 2009 en nog steeds ben ik nog niet terug gebeld.. na vele beloftes van KPN! Ik vind dit ronduit schandalig en heb dan ook spijt als haren op mijn hoofd dat ik met KPN in zee ben gegaan. Dit is toch niet normaal meer? Behandeld men zo klanten? Ik weet bij god niet hoe men daar bij KPN denkt en handeld maar dit ... nee dit is toch om te huilen? Als men van KPN in mijn account loert ziet men als enige contract Internet Premium staan en toch schijnt het zoveel moeite te kosten om dit nu eens uit te zoeken .. vanaf 06 januari 2009 zijn ze dit al uit aan het zoeken! Wat kan ik hier nu in hemelsnaam nog mee aan? Man, man, man, wat heb ik een spijt dat ik bij KPN zit als klant Wie het weet mag het zeggen .......... |
|
|
ngein |
Geplaatst op 20 February 2009, 23:02
|
Activiteit Berichten: 21 Lid sinds: 20 Aug 2008 |
Heb je al het gratis nummer 0800-0407 geprobeerd? |
|
|
Spin |
Geplaatst op 21 February 2009, 08:37
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Feb 2009 |
Thanks.. dat ga ik maandag proberen en ik hoop dat ik hier wat wijzer zal worden maar het vervelende is dat ik nu al zo vaak gebeld heb en steeds word er gezegt.. mevrouw u moet geduld hebben .. we maken er een aantekening van.. sturen het door... blablabla maar er gebeurd gewoon niets Zijn nu al 6 weken bezig met uitzoeken en ben bang dat per 02 maart er weer wel vrolijk die 9,95 aan InteractieveTV erbij afgeschreven zal worden. Heb het gevoel dat ik gewoon zwaar in de maling genomen word onderhand en denk erover om mijn rekening te gaan blokkeren voor KPN en zelf dan maar het abbo geld voor het Internet Premium stort Uiteraard is volgend jaar heel KPN afgelopen en nooit meer iets van KPN.. uiteraard zullen ze deze opzegging per aangetekende brief gaan krijgen! |
|
|
kjellema |
Geplaatst op 21 February 2009, 11:37
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 10 Feb 2009 |
Helaas is KPN goed in het onterecht omzetten van abonnementen. Bij mij is het gebeurt in businesscenter Leeuwarden. Bij mij loopt het nu misschien goed af, maar moest wel bij de helsdeuren wegkomen. Lees mijn topic: http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=188 |
|
|
Spin |
Geplaatst op 21 February 2009, 14:45
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Feb 2009 |
Quote ngein schreef: Heb je al het gratis nummer 0800-0407 geprobeerd? Dat nummer is niet meer in gebruik Dit nummer wel.. 0800-0115 |
|
|
jostheboss |
Geplaatst op 22 February 2009, 15:11
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 22 Feb 2009 |
Via www.vraagalex.nl het volgende nr. ontvangen : 0800-0201557 |
|
|
Spin |
Geplaatst op 22 February 2009, 19:32
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Feb 2009 |
Thanks... inmiddels gisteren weer gebeld maar ach.. weer hetzelfde verhaal geduld mevrouw.. geduld pfff |
|
|
vdrijver |
Geplaatst op 22 February 2009, 22:28
|
Activiteit » voor mijn monitor en toetsenbord bij nijmegen Berichten: 42 Lid sinds: 24 Aug 2007 |
Quote Spin schreef: Thanks... inmiddels gisteren weer gebeld maar ach.. weer hetzelfde verhaal geduld mevrouw.. geduld pfff Misschien dat de telefoon kapot is? Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
|
|
|
Spin |
Geplaatst op 11 May 2009, 19:49
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Feb 2009 |
Jaja... na eindeloos bellen,, mailen is mijn probleem nog steeds niet opgelost Wegens drukte blablabla... moet nog ff geduld hebben maar ondertussen schrijven ze wel elke maand onterecht het abbo geld af voor Interactieve TV die ik niet heb Wat een bedrijf zeg.. je word gewoon vierkant in de maling genomen en ik kom echt geen stap verder zo.... bah zeg wat moet je hier nu in vredesnaam mee aan Te gek voor worden toch.. 5 maanden en nog steeds niets uitgezocht |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN belt gewoon niet terug', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 Apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Kan app niet meer gebruiken | Hardware instellingen | : 8 | 02 Dec 2018 |
Netflix niet op beide TV's | Hardware instellingen | : 10 | 14 Aug 2018 |
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet | Algemeen | : 1 | 30 Oct 2017 |
Advertentie