obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Ik overweeg over te stappen naar Kpn advies?
pedro61
Hallo,

Ik overweeg na grote problemen met de fa UPC Shock over te stappen naar KPN.
Ik heb veel aanbiedingen gezien van oa tele 2 etc,maar ben een beetje bang dat ook dit op teleurstellingen uitdraait.
Ik zit zelf te denken aan zo,n drie in een pakket Internet/Bellen/IPTV.

Wat adviseren jullie me te doen,ik weet het echt niet meer!.
Alvast bedankt voor jullie adviezen
 
kjellema
Lees maar eens wat rond op dit forum.
Dan zul je erachter komen dat KPN niet een slimme keuze is!
 
Spin
Pcies.... bezint eer ge begint Shock
 
sluimer
Kom bij Wanadoo/Orange/Online vandaan en daar voor Planet. Planet was prima, maar het aanbod van Wanadoo/Orange/Online was financieel zeer aantrekkelijk. Echter daar zeer veel uitval gehad en vele malen de LIVEBOX moeten resettten. Draadloos via de LIVEBOX, was standaard voor gebruik LIVEBOX resetten. Daarom toch weer gekozen voor de betrouwbaarheid van KPN. In het begin ging het administratief goed mis. Heb hier 3x voor moeten bellen. Overname van de lijn ging vlekeloos, slechts een 10 tal minuten zonder gezeten. Hierna nooit geen probemen/uitval gehad. Voor wat mij betrefd, absoluut een aanrader. Gebruik hier InternetPlusBellen Premium. Dus bellen en internet via de E.box. Hier aan hangen 2 laptops + de Nintendo Wii draadloos en 1 PC via een kabel. In gebruik vanaf oktober 2008.
Gewijzigd door sluimer op 21 februari 2009, 15:41
 
pedro61
Ok bedankt Sluimer voor je antwoord
 
pedro61
Hallo Kjellema en Spin.
Wat zouden jullie dan kiezen ,ik wil gewoon een normaal en fatsoenlijk bedrijf
 
wgeven1
gezien mijn laatste ervaringen en aanvaringen en strandingen zou ik het zeker niet doen.
korte reeks problemen
overstappen naar hetnet kan niet want ik heb internetplus
Naar mijn mening onterecht geldt inhouden, niet in mijn gegevens kunnen komen, maar zo pakket invullen met iets wat ik niet besteld heb , slechte bereikbaarheid helpdesk (heeft mij al een vermogen gekost) ,nog meer?
Jammer van kpn eens was het goed , zal die goeie ouwe tijd ooit weer terugkomen ????
 
vdrijver
elke provider heeft zo zijn problemen.Er zijn mensen die nooit problemen hebben,en er zijn mensen die gelijk met problemen beginnen bij de aanvraag cq aanleg .Vaak worden de negatieve ervaringen geplaatst en worden er weinig postitieve ervaringen geplaatst.Ik heb internet via Caiway(kabelfoon) gehad:drama,veel storingen,traag.Wanadoo/Orange via KPN:top nooit storingen,stabiel,snel,Orange via Orange:drama,alleen maar storingen.Xs4all via KPN:nooit storingen.Xs4all only via KPN bitstream:regelmatig downtime(recent)
Telefonie:Analoog via KPN: perfect,Orange voip:nooit meer,had meer geen telefoon dan wel.Voip van Xs4all:Prima,als mijn dsl goed werkt.

Dat zijn mijn bevindingen de afgelopen 12 jaar.
Gewijzigd door vdrijver op 16 maart 2009, 22:34
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
KPNwebcare2

Quote

pedro61 schreef:
Hallo,

Ik overweeg na grote problemen met de fa UPC Shock over te stappen naar KPN.
Ik heb veel aanbiedingen gezien van oa tele 2 etc,maar ben een beetje bang dat ook dit op teleurstellingen uitdraait.
Ik zit zelf te denken aan zo,n drie in een pakket Internet/Bellen/IPTV.

Wat adviseren jullie me te doen,ik weet het echt niet meer!.
Alvast bedankt voor jullie adviezen


Hallo,

Ieder provider heeft zijn eigen problemen en heus niet iedereen heeft er last van.
Persoonlijk heb ik en mijn familie KPN InternetPlusBellen en ken ook bekenden die dit hebben en die hebben nooit problemen gehad ( behalve verstoring in netwerk ).

Het is juist jammer dat je het aan een forum vraagt, deze mensen (met slechte ervaringen) zullen je altijd een negatief advies geven. Dus ik zou zeggen probeer het gewoon.

En geef dan uw eigen mening.
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 17 maart 2009, 13:18
www.kpn.com/webcare
 
ngein
Het klopt, dat het systeem op zich, ik durf wel te zeggen, uitstekend is. Mijn eigen ervaring is, dat het altijd werkt zoals is beloofd. In die zin is het dus betrouwbaar en ben ik een zeer tevreden klant.
Maar, o wee, als er iets in de administratie gebeurt. Dan zijn de rapen gaar. Je krijgt dan, tegen betaling van 10 cent per minuut, allerlei onkundige mensen, die zich Klantencontact noemen aan de telefoon, die niet verder komen dan de boodschap aannemen en je dan verder weer in je sop laten gaarkoken.
Die mensen daar neem ik natuurlijk niks kwalijk, want zij verdienen gewoon een centje bij in een callcenter. Maar ik vind het onjuist, dat KPN zoiets "Klantencontact" noemt, want dat is gewoon niet zo. Wel neem, ik het de directeur Klantencontact, Middeldorp, kwalijk. Ik heb ook hem een brief geschreven, waar hij tot de dag van vandaag niet op heeft geantwoord. Hij verdient zijn centjes echt niet. Ik vind, dat hij de titel "directeur klantencontactloos" verdient, zonder bonus uiteraard.
Wat er volgens mij aan de hand is, is dat de KPN steeds nieuwe dingen invoert en promoot, terwijl de administratie van KPN daar helemaal niet klaar voor is. En daar hebben we allemaal last van.

Ik had zelf een klein adminstratief probleem, nl dat KPN maandelijks 2x zoveel van mijn bankrekening afschreef dan we waren overeengekomen. Ik heb tig keer per telefoon, email en brief bij KPN aan de bel getrokken. De meeste keren kreeg ik het antwoord dat de zaak binnen 48 uur zou zijn opgelost. Nooit kreeg ik enige inhoudelijke reactie terug. Nou ja, eenmaal wel. Toen kreeg ik het bericht dat ze ervan uitgingen dat mijn klacht was opgelost en mocht dat niet zo zijn, of ik dan de klacht opnieuw zou willen indienen. Tenenkrommend! Uiteindelijk heeft dit een half jaar een veel ergernis gekost.

Ik be er niet blij mee, dat nu iemand van "webcare" mij een zeurpiet noemt. Het is juist goed, dat er mensen zijn, die de KPN eraan herinneren, dat bij de verkoop van een produkt ook een goede zorg voor de klant hoort.
Als KPN zich deze waarschuwingen aantrekt dan zal het bedrijf en ook het personeel daar er profijt van hebben.
Ik hoop van harte, dat de mening van "Webcare" niet de stemming onder het personeel van KPN vertgenwoordigt, want dat zou alleen maar een bevestiging zijn, dat KPN zich inderdaad weinig aantrekt van de noodzaak van een goede (na-)zorg van hun klanten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik overweeg over te stappen naar Kpn advies?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie