obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Digitenne naar Interactieve tv
erwin99
Hallo,

Ik heb nu Digitenne van kpn (internet + tv basis) , maar ik heb nu keuze uit 23 zenders, ik zou graag mijn zender aanbod willen uitbreiden, dus ik zit te denken aan Interactieve tv van KPN.
Ik zou dan het pluspakket willen nemen (10 euro extra)
Gaat het overstappen makkelijk? en iemand ervaringen ermee, ik zou ook graag willen weten hoeveel ik dan kwijt ben. Betaal nu 35 euro per maand.
Internet blijft hetzelfde alleen de tv veranderd dan toch?
Graag reacties. dankje.
 
Giant2000
Ik ben bijna 2 jaar geleden overgestapt. Interactieve TV was voor mij erg aantrekkelijk omdat ik al telefoon en internet van KPN had. Voor 1,50 per maand extra had ik i-tv.
Overstappen is gemakkelijk gegaan, aangemeld via de site. Na de installatie gebeld met KPN om de Digitenne smartcards over te zetten op het i-tv abonnement (Digitenne zit er gratis bij als je geen glasvezel hebt).
 
Codemeister
Even ter informatie: je internetsnelheid zal - afhankelijk van je capaciteit - omlaag gaan gezien iTV dezelfde lijn/modem gebruikt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne naar Interactieve tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie