obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
tv beeld niet meer volledig zichtbaar bij digitenne
Hans Alberse
Sinds mijn aansluiting op digitenne valt een deel van het beeld buiten het scherm van mijn acht jaar oude tv.
Hoe krijg ik dat zo ingesteld dat het volledige beeld weer zichtbaar is? De zijkanten van het beeld vallen weg.
 
Moses 35i
Geen idee of die optie in 1 van de menu's zit maar als je de mogelijkheid hebt: beeldinstelling staan op 16:9 kun zou je moeten kunnen instellen naar 4:3 of letterbox?
 
Bleep
Ik heb hetzelfde probleem. is er uberhaupt aan te geven wat hiervan de oorzaak is en hoe is dit het beste op te lossen. Er valt mee te leven, maar blijft toch wel een beetje irritant!
 
Bleep
Na even gespeurd te hebben is het me gelukt; op remote control van KPN, MENU en d A/V instellingen selecteren en dan Beeldformaat op Letterbox zetten. Probleem opgelost!!!!!

Succes!

PS Vraag me nog wel steeds af waarom dit zo is gekomen Frown
 
Hans Alberse
Hartelijk dank voor het goede advies. Het is gelukt!
 
Bleep
Mooi zo!
Soms is het een kwestie van zoeken, zoeken, zoeken.... ik had zelf niet verwacht dat het onder de A/V-knop zou zitten.
Gelukkig is het jou ook gelukt.

Veel kijkplezier dan maar!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv beeld niet meer volledig zichtbaar bij digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie