obey-robots.txt
20 September 2017, 07:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Slechte service KPN (onfatsoenlijk!)

Vangoedehuizen
De onvrede begint bij het niet kunnen inloggen op Mijn KPN.
-gedoe en wachten op een nieuw wachtwoord.
-daarna opnieuw, onnodig, weer een nieuw wachtwoord.
Stuur KPN een boze brief, maar krijg géén reactie.
Stuur KPN een tweede boze brief, weer geen reactie
Ik bel KPN, de mederwerker kan niets voor mij doen, reden het systeem ligt plat.
De medewerker vraagt later nog een keer te bellen.

Maandag 6 dec 2010, KPN belt en we bespreken mijn onvrede, ja er waren problemen mijn MIjn KPN.
Verder niets. Mede vanwege mijn klacht over de hoeveelheid spam werd mij een gratis spamfilter aangeboden.
Doen dus. Via een mailtje laat KPN weten dat het filter is geïnstalleerd.
Maar de spam gaat gewoon door. Dat filter houdt niets tegen.
Mijn klachten kan ik voortaan per mail melden.
Dus stuur ik KPN een mail over dat spamfilter.
KPN laat prompt weten dat ze mailberichten helaas niet kunnen beantwoorden.
KPN laat gelijk weten dat zij mailtjes niet kunnen beantwoorden.
Dus bel ik 8 dec 2010 nog maar een keer.
Dan moet ik weer het hele verhaal vertellen aan deze mevrouw.
Nou, daar bedank ik voor.
Ze lijken wel niet goed wijs daar bij KPN.
 
KPNwebcare2
Mijn excuses voor uw ervaring bij de KPN. Ik heb u een prive bericht gestuurd omtrent uw klacht.
www.kpn.com/webcare
 
Vangoedehuizen
Stef bedankt voor de tip.
Mail@internet assistent staat lang en breed op onze computers.

Maar dat staat los van mijn onvrede over de gang van zaken bij KPN.

Ze beloven daar van alles maar nakomen ho maar..

Bijvoorbeeld: ze stellen een spamfilter in, dat zou je toch moeten merken.

Maar de spam blijft gewoon binnen komen.
Gewijzigd door Vangoedehuizen op 10 december 2010, 09:13
 
KPNwebcare2
Mocht u nog Spam ontvangen en u heeft een Spamfilter aan. Lees dan deze link:
http://kpn-custom...faqid=8856

Deze link brengt u naar onze Help pagina waarin dit wordt uitgelegd.
www.kpn.com/webcare
 
Vangoedehuizen
Dank voor de aanvullende info over het spamfilter.
Toch raar dat KPN dat niet kan tegenhouden.
Juist omdat het vooral gaat over ABNAMRO internet bankieren. Wat zouden die toch willen met al die mailtjes.
Juist die moet KPN toch tegen kunnen houden ten gerieve van alle klanten ??

Kan u mij dan ook uitleggen hoe het kan dat een medewerkster van KPN mij maandag 6 december 2010 laat weten dat je een mail kunt sturen naar klantenservice@kpn.com
Op woensdagmorgen stuur ik daar een mailtje naar toe
Een half uur na verzendeing laat KPN weten: helaas is het op dit moment niet mogelijk vragen per email te beantwoorden.

Tja, dat maakt indruk.
Brieven die niet beantwoord werden
Een medewerker van KPN tobt met een systeem dat plat ligt.
Een medewerkster(1) die probeert te helpen om toegang tot mijn webmail te krijgen..
Een medewerkster(2) die niet kan achterhalen wat er aan de hand is... dus verbreek ik de verbinding maar..

Waarom krijg ik wel (ongevraagd) van KPN de mail over: Pc veilig

Vorige week hebben wij u een e-mail gestuurd over PC Veilig van KPN. Omdat een goede beveiliging van uw computer heel belangrijk is, willen we u graag herinneren aan ons aanbod: uw computer optimaal beveiligd met PC Veilig van KPN, voor maar €5,- per maand. En als u nu PC Veilig bestelt, is de eerste maand gratis.

Tja KPN is bezorgd over de veiligheid op mijn pc...
 
SirPeter
Wat voor soort mailtjes zijn het? Er zijn diverse soorten spam. Als het mailtjes van ABN amro zelf zijn dan heeft KPN daar niets mee te maken dat die geblokkeerd worden. Als het mailtjes zijn waarin gebruikersnamen/wachtwoorden gevraagd worden Kan KPN deze niet tegen houden. Als ik een mailtje stuur Kan KPN deze niet tegenhouden. Als u uw email bericht her en der achter laat op forums, websites etc dan Kan KPN deze stroom van spam niet stopen. Als u een virus op uw computer heeft of heeft gehad die zelf mailtjes verstuurt vanuit Uw account dan zal de spam nooit stoppen. Misschien verminderen maar nooit meer stoppen.

Volgens mij vraagt u het onmogelijke. Iedereen kan inloggen bij KPN als u dat niet lukt dan moet u misschien eerst naar uzelf kijken waarom u niet kunt inloggen. Ontvangen van spam heeft ook een oorzaak.

Oh btw
...dus verbreek ik de verbinding maar...
Wie is hier nu onfatsoenlijk!!
 
Vangoedehuizen
Mooi praten als je kennelijk zelf deel uitmaakt van KPN.
Verscholen als Senior lid van deze helpdesk.
Kom liever met oplossingen voor deze ongein!

Waarom zou minister Verhagen gaan praten over de slechte klantenservice met de Klachtenservice Federatie?

Maar ja, daar moet je wel een antenne voor hebben.
 
Vangoedehuizen
Het programma Kassa ging vanavond (11-12-2910) over de service van de diverse helpdesks.

Ik hoop dat al die KPNners die uitzending ook gezien hebben.
En als ze die gemist hebben toch nog even kijken via uitzending gemist.
Daar valt voor hen nog veel te leren.
Dat bespaart in de toekomst wellicht een hoop gekakel en zijn ze in staat om echte service te bieden.


Samen met Telfort staat KPN dik (verdiend!) onderaan in het lijst met de diverse providers.
Maar ja, Telfort is onderdeel van KPN, dus gedeelde "vreugde".
En de slechte service bij Telfort was mij al lang en breed bekend, zelfde laken en pak.

Tele2, de grote concurrent, staat fier als eerste in dat lijstje.
Dat moet toch een beetje steken lijkt me zo...
 
Codemeister
Ik heb de uitzending ook gezien en het verbaasde me eerlijk gezegd niet dat KPN hier onderaan eindigde. Toch wil ik wel zeggen dat dit niet alleen KPN is, de cijfers voor de andere providers waren ook niet al te best.
 
Vangoedehuizen
KPN kreeg niet alleen bij KASSA een slechte beoordeling.

Ook in de digitaalgids van de Consumentenbond staat KPN op de 6e plaats in de providermonitor.

Kennelijk is KPN daar wel tevreden mee..
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte service KPN (onfatsoenlijk!)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Slechte verbinding + vreemd spectrum KPN Internet Storing 9 11 augustus 2016, 21:27
Zeer slechte ervaring aanvraag verhoging internetsnelheid van 100 naar 500 mb Opleveringsproblemen 6 08 mei 2015, 18:06
Geen of slechte verbinding Whatsapp via WIFI Experiabox V9 WiFi 7 14 februari 2015, 22:12
Lijnfouten: afstand of slechte kabel? Snelheid 15 08 december 2014, 17:51
slechte wifi verbindingen Routers 1 02 september 2013, 18:16
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost03:58:05
| Cappo06:34:56
| pimz300108:20:18
| Lutz09:34:55
| germar10:49:00
| KaPteiN11:07:16
| Truckexperience13:12:47
| robverweijen22:41:08
| rtenbrug 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?