obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Email werkt voor de helft!
DeaR2
Sinds een 3 dagen last van email versturen/verzenden. Dan werkt het weer wel, dan weer niet, maar kan op actuele storingen op KPN hier helemaal niets over vinden, wel dat er werkzaamheden zijn, maar die zijn pas vannacht, de 30e! Waag me niet meer aan mail & internetassistent, want wat voor opgeleide lui daar zitten? Luisteren kunnen ze niet! Alleen maar zeggen dat je je instellingen moet veranderen of id. Dus...........mijn vraag, hoe lang nog het POP3 probleem? Kan wel mails versturen, maar niet binnenhalen, momenteel.

p.s. op de KPN site zag ik dat je storingen kan melden ..............telefonisch......waarom niet een soort van contactformulier? Ben het een beetje zat om telkens lang aan die telefoon te blijven hangen, onzin aan te horen en een hoge rekening te krijgen. Als KPN wat klantvriendelijker zou zijn, zouden ze een gratis nummer beschikbaar moeten stellen om storingen door te geven!
 
SirPeter
Al aan gedacht dat het ook iets simpels kan zijn als virusscanner?
Persoonlijk denk ik dat het probleem op uw computer zit namelijk.
Probeer een aantal tets uit te voeren via webmail, dan weet je het zeker.

De reden waarom er geen 0800 nummer is is dat de wachttijd naar helpdesk enorm op loopt met onzinnige vragen. Daarop volgend is de reden dat er geen contact formulier is omdat er dan de helft van de helpdesk inkomend en de ander helft van helpdesk uitgaand moet bellen. Is niet efficiƫnt, nog maar niet te spreken over al die mensen die dan de computer niet hebben aan staan of niet thuis zijn. Nee contactfomulier zal uiteindelijk resulteren dat de pakket ook nog eens duurder zullen worden of dat er extra diensten gewoon weg bezuinigd gaan worden.

Dat is de andere kant van klantvriendelijkheid, zul je uiteindelijk zelf ook een deel voor moeten betalen als u voorstelt wat u voorstelt.
 
DeaR2
Bester Peter,
Bedankt voor je reactie, maar het ligt toch echt aan KPN. Gebruik al jarenlang KPN en virus AVG, geen problemen, maar de storingen zitten momenteel, zoals ook op TV teletekst bekend is geworden, bij KPN. Ik woon in regio Den Haag, waar dus ook de problemen waren, alleen raar op het moment daar, dat er toen nog niets op KNP site bij storingen/werkzaamheden was vermeld! Dus ik wacht rustig af, dat het weer normaal wordt.
 
SirPeter
Er is geen storing met mail momenteel. Ik weet niet wat er op die teletekst pagina staat maar zover ik weet is er geen mail storing gaande en ook niet geweest de afgelopen week. Ook niet in uw regio.

http://www.kpn.com/web/show/id=1983198
 
DeaR2
Tja, das 't gekke bij KPN, als er wat is, dan is het niet bij hen bekend, maar 2 tellen later is het porbleem opgelost. Heb verders vandaag niets op PC gedaan en mijn email werkt weer als een tierelier! VREEMD?!!!

Wel, alles werkt weer naar behoren.
 
Sapje
Je kan het op een simpele manier testen.. Login op de webmail test als je daar kan versturen en als je daar alles wel ontvangt.. Zo ja dan werkt het deel van KPN werkt het in outlook of het desbetreffende programma niet dan zit het in je programma.. Die pop server cq smtp routeren via de webmail namelijk.
 
cuore verde
Misschien moet je de archiefmappen leegmaken in je mailprogramma, dus al je gelezen en verwijderde mailtjes definitief verwijderen uit outlook.
waarschijnlijk heb je de maximale opslagruimte bereikt op de server.
Vooral omdat je wel kunt verzenden is het geen wachtwoord of gebruikersnaam probleem.
Het is verwarrend dat je wel iedere keer een pop-up krijgt te zien dat je nloggegevens niet kloppen.
Probeer het eens....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email werkt voor de helft!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
NAS Synology DS213, email en de Experia Box V9 Algemeen : 3 15 jun 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie