obey-robots.txt
21 November 2017, 20:07
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [415 stemmen]
38% [415 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1101
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Beloofde korting KPN niet ontvangen

Kiekie
Ik heb zojuist mijn eerste factuur van KPN InternetPlusBellen Extra + Interactieve TV ontvangen.
Normaal kost dit abonnement 50,- euro per maand, maar ik zou de eerste drie maanden slechts 40,- euro hoeven te betalen.

Jammer dat KPN dit op de site belooft en ook in de bevestigingsbrief naar mij, maar toch gewoon 50,- euro incasseert.

Wees gewaarschuwd, mensen!

Kiekie voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Codemeister
In dat geval zou ik zeggen: terugboeken?
 
Sarge
Ik had het ook. De eerste 12 maanden 15 euro korting en k kreeg maar 5 euro korting.

Ik moest maar aantonen dat het anders was. Op de brief die ik gekregen had met de tarieven stonden geen kortingen verwerkt. Daarvoor was ik al gewaarschuwd door de klantenservice. Dit zou allemaal bij de eerste afrekening erop staan.

Nu stond in mijn kpnglasvezel online gelukkig wel de juiste info vermeld. Het zal dus uiteindelijk allemaal wel goedkomen.

Het schijnt ook dat ze een nieuw systeem hebben, dus daar konden wat problemen in liggen en dat zou na 2 maanden verholpen moeten zijn.

Het zijn geen schokkende bedragen en ik heb mijn gegevens correct, dus ik maak me nu nog geen zorgen. Dan maar wat later een verrekening.
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
wfmdelepper
Op de eerste plaats: voor mij is dit alles nieuw. Heb nooit meegedaan aan een of ander forum. (ouder iemand 67 jaar). Ik weet ook niet of ik hier op mijn 'plaats' ben; excuses als dat níet zo is.

Het gaat eigelijk om twee zaken: de eerste: wat een crime om de klantenserv. te bereiken!! Je komt heel moeilijk bij die service. Je bent verplicht te bellen, dat doe ik niet uit principe of je moet 'langs KIM". Onvoorstelbaar wat een deceptie!

Ten tweede: ik heb altijd € 10,-. p/m betaald voor mijn 'bel onbeperkt' abonnement. (was en ben tevreden over mijn IPB-abo.) Nu moet ik sinds enige maande € 12,50 per maand betalen! Waarom? Ik ben net die grootgrutter, we moeten echt op de kleintjes letten! We, mijn vrouw en ik hadden gedacht om ook interactieve TV van KPN aan te schaffen, maar als dingen zo lopen doen we dat zeker niet; integendeel...(vul zelf maar in).

In elk geval: hartelijk bedankt dat ik mijn verhaal kwijt kon; het lucht op om wél een site te vinden waar je vragen neer kunt leggen!
wfmdelepper.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beloofde korting KPN niet ontvangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen 1 30 oktober 2017, 21:39
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing 14 25 april 2017, 20:39
Duitse zenders niet meer te ontvangen. Programma aanbod 2 06 april 2017, 21:20
KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported) KPN Televisie Storing 2 21 maart 2017, 10:30
Nas niet zichtbaar in netwerk Routers 4 02 januari 2017, 23:18
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| voorn02803:43:15
| KaPteiN03:59:00
| eogcnlGhost07:46:39
| omekees23:56:26
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

28 oktober 2017, 14:16
Bij ADSL wel en bij glasvezel niet. ADSL adverteert met de maximaal haalbare snelheid.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp