obey-robots.txt
22 Januari 2017, 21:21
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Beloofde korting KPN niet ontvangen

Kiekie
Ik heb zojuist mijn eerste factuur van KPN InternetPlusBellen Extra + Interactieve TV ontvangen.
Normaal kost dit abonnement 50,- euro per maand, maar ik zou de eerste drie maanden slechts 40,- euro hoeven te betalen.

Jammer dat KPN dit op de site belooft en ook in de bevestigingsbrief naar mij, maar toch gewoon 50,- euro incasseert.

Wees gewaarschuwd, mensen!

Kiekie voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Codemeister
In dat geval zou ik zeggen: terugboeken?
 
Sarge
Ik had het ook. De eerste 12 maanden 15 euro korting en k kreeg maar 5 euro korting.

Ik moest maar aantonen dat het anders was. Op de brief die ik gekregen had met de tarieven stonden geen kortingen verwerkt. Daarvoor was ik al gewaarschuwd door de klantenservice. Dit zou allemaal bij de eerste afrekening erop staan.

Nu stond in mijn kpnglasvezel online gelukkig wel de juiste info vermeld. Het zal dus uiteindelijk allemaal wel goedkomen.

Het schijnt ook dat ze een nieuw systeem hebben, dus daar konden wat problemen in liggen en dat zou na 2 maanden verholpen moeten zijn.

Het zijn geen schokkende bedragen en ik heb mijn gegevens correct, dus ik maak me nu nog geen zorgen. Dan maar wat later een verrekening.
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
wfmdelepper
Op de eerste plaats: voor mij is dit alles nieuw. Heb nooit meegedaan aan een of ander forum. (ouder iemand 67 jaar). Ik weet ook niet of ik hier op mijn 'plaats' ben; excuses als dat níet zo is.

Het gaat eigelijk om twee zaken: de eerste: wat een crime om de klantenserv. te bereiken!! Je komt heel moeilijk bij die service. Je bent verplicht te bellen, dat doe ik niet uit principe of je moet 'langs KIM". Onvoorstelbaar wat een deceptie!

Ten tweede: ik heb altijd € 10,-. p/m betaald voor mijn 'bel onbeperkt' abonnement. (was en ben tevreden over mijn IPB-abo.) Nu moet ik sinds enige maande € 12,50 per maand betalen! Waarom? Ik ben net die grootgrutter, we moeten echt op de kleintjes letten! We, mijn vrouw en ik hadden gedacht om ook interactieve TV van KPN aan te schaffen, maar als dingen zo lopen doen we dat zeker niet; integendeel...(vul zelf maar in).

In elk geval: hartelijk bedankt dat ik mijn verhaal kwijt kon; het lucht op om wél een site te vinden waar je vragen neer kunt leggen!
wfmdelepper.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beloofde korting KPN niet ontvangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nas niet zichtbaar in netwerk Routers 4 02 januari 2017, 23:18
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN00:06:27
| nobeldesign01:38:47
| eogcnlGhost03:02:04
| wvdberg04:10:00
| Ricardojoosen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?