Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Zilver en goud pakket
pitbullruud
hallo allemaal,

Heeft iemand voor mij een telefoonummer van een kpn-Bobo want ik wordt gek van de helpdeskmedewerkers die me constant met een kluit het riet in sturen.
Ik heb het helemaal gehad met de glasvezel. Telfonie werkt slecht en op 26 oktober 2010 over gestapt van zilver naar goud.
Met de mededeling dat ik 3 digitenne abbo`s heb deze ook over wil laten zetten naar glasvezel. Geen probleem kan allemaal. Nu dat ik algelopen weekend alles overgezet van digitennen naar glas, kwam ik er achter dat het niet werkt.
Vanmiddag een uur met een redelijk welwillende helpdesk medewerker gesproken en toen kwamen er achter dat er helemaal geen 4 tv op de glasvezel kunnen draaien. 3 tv`s is de max.
Nu ben ik opzoek naar een telefoonnr. vann een kpnbobo.
Om is effe flink mijn gal te spugen..

Gr. Ruud

Codemeister
Google even naar het alternatieve nummer van de helpdesk.

Giant2000
Volgens mij moet je van te voren uitzoeken wat de voorwaarden van je abonnement zijn voordat je je gal gaat spugen. Voor zover ik weet krijg je bij glasvezel géén gratis Digitenne abonnement (dit is namelijk een tussenliggende actie voor koperklanten die tóch meerdere tv's willen gebruiken) en je moet het met 3 aansluitingen doen. Dat is één van de nadelen bij digitale tv aanbieders.
Gewijzigd door Giant2000 op 02 November 2010, 10:52

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zilver en goud pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
erotiek pakket werkt niet meer Helpdesk : 6 28 Sep 2014
zilver/goud pakket worden omgezet KPN Nieuws : 1 08 Nov 2013
Alles in 1 pakket Helpdesk : 4 12 Oct 2013
Geen telefoon en geen pakket Helpdesk : 2 30 Jan 2013
EXTRA PAKKET AAN/UITZETTEN Frequently Asked Questions : 3 20 Aug 2012
Advertentie