obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Alles in 1 pakket
ericenireen
Geachte forum leden
IK heb nu bij de KPN een telefoon en een internet abonnement
Ik heb nu Kabel TV van DELTA Ik wil overgaan tot alles in 1 pakket ik moet dus alleen mijn kabel opzeggen bij delta en deze bij de KPN toevoegen
Nu is mijn vraag kan ik alles wat ik nu in huis heb van apparatuur gewoon terug gebruiken moet er niets aan apparatuur worden veranderd
zodat alles vlekkeloos verloopt ?
Het pakket wat ik wil hebben is KPN pakket instap interactief tv+interne+-bellen (actie)
Kan iemand mij daar een goed antwoord op geven zo dat ik niet voor verrassingen kom te staan ?
e de waele
 
jeroen3
Voor KPN Televisie krijg je een kastje naast je tv, met een extra afstandsbediening.
Als je televisie populair genoeg is kan je met deze extra afstandsbediening de tv aan of uit zetten, het volume bepalen, en het ingangssignaal kiezen (kabel/hdmi/scart).

Dit kastje heet een settop box. http://nl.wikipedia.org/wiki/Settopbox
Dit kastje heeft een bedrade netwerkverbinding met de router nodig. Hoewel er wel draadloze adapters zijn, is de effectiviteit en stabiliteit hiervan niet te garanderen.
Ik ben niet van kpn
 
Pepijnvl
Hier een jaar geleden overgestapt vanaf Delta. Zoals gezegd kun je al je apparatuur op marktplaats zetten: je decoder en recorder kun je niet gebruiken met kpn.

Per tv een receiver, welke bedraad aan je xperiabox moet hangen. Hier een draadloze set voor de slaapkamer in gebruik, zonder problemen!
 
jeroen3
Nog een extra detail. Afhankelijk van je woonlocatie kun je maximaal 2 keer tv kijken via internet.
De overige tv's moeten het doen met digitenne (ook weer een los kastje), en dit is van matige kwaliteit. Vergelijkbaar met analoog kabeltv.
Ik ben niet van kpn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles in 1 pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
erotiek pakket werkt niet meer Helpdesk : 6 28 sep 2014
opnemen met Motorola VIP 1963 bij Alles-in-1 Thuis-Instal glasvezel? Helpdesk : 6 20 jul 2014
zilver/goud pakket worden omgezet KPN Nieuws : 1 08 nov 2013
Geen telefoon en geen pakket Helpdesk : 2 30 jan 2013
Advertentie