obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Klacht wordt maar niet afgehandeld!
Margriet
Ik heb in juni mijn sim only abonnement met hi eindeloos smsen om laten zetten in een gewoon abonnement met telefoon.
Deze telefoon bleek tot 3x toe niet aan de eisen te voldoen, een hardwarefout in het toestel.
Bij de 3e keer terugsturen binnen 8 dagen aan Hi retourneren is er afgesproken dat zodra het toestel binnen was bij Hi retourneren, ik een sms zou krijgen (ook gehad) en dat vanaf die datum, in dit geval 25 juni, het abonnement teruggezet zou worden naar het oude sim only met eindeloos smsen.
Dit is tot op heden niet gebeurd, ook niet na tientallen telefoontjes.
Ik betaal nog steeds voor een product waar ik geen gebruik van maak en ik kan het niet laten stoppen.
Vanaf 3 juli ben ik aan het bellen, het zou allemaal in orde gemaakt worden.
Dus niet, zelfs een afsluiting was het gevolg.
Dit is het enige wat recht gezet is al die tijd, alleen de kosten van het terug aansluiten heb ik zelf moeten betalen ook al was het hun fout.

Tot aan 5 augustus bleek er niks met mijn klacht gebeurd te zijn.
Op 16 augustus heb ik zelf nog een brief gestuurd naar de klachtencommissie en ook daar nooit meer iets van gehoord!
Op 5 augustus is er een officiele klacht ingediend die pas op 30 augustus door KPN Klantreacties in behandeling is genomen.
Om een lang verhaal kort te maken, nog steeds geen reactie na talloze telefoontjes.
Op 16 augustus heb ik zelf nog een brief gestuurd naar de klachtencommissie en ook daar nooit meer iets van gehoord!

Op 4 oktober is een herhaalklacht aangemaakt en ook daar nog geen enkele reactie op hoewel er nu spoed achter gezet zou ziijn.
Ik heb geprobeerd mijn abonnement op te zeggen maar dat gaat niet want dan krijg ik een incassobureau achter mijn broek terwijl het hun fout is dat mijn abonnement nog niet teruggedraaid is en ik veel te veel betaal iedere maand.
Wat kan ik nog doen??
Ik word hier zo kwaad om, al meer dan 3 maanden loop ik al te bellen en het resultaat is nog steeds 0!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht wordt maar niet afgehandeld!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Advertentie