obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Bij opnemen niet meer mogelijk om TV te kijken
keegan
Ik zit met het volgende probleem, ik heb ongeveer 4 weken geleden mijn abonnement ge-upgrade van basis naar extra en volgens mij is vorige week mijn interactieve TV kastje van de laatste update voorzien. Wanneer ik nu echter iets opneem dan kan ik geen tv meer kijken omdat het beeld hakkelend binnen komt, stop ik de opname dan is het beeld weer goed. Komt dit nu door mijn verbinding of door de TV update? Dit is echt heel erg frustrerend!
Heb al tweemaal met webcare gemaild maar die antwoorden niet. Iemand enig idee?
 
Codemeister
Kun je via http://dsldevice.lan/cgi/b/dsl/dt/?be...&l0=2&l1=0 de specificaties van je verbinding plaatsen?
 
keegan
Jazeker dat is:

Koppelingsinformatie


Actief: 0 dagen, 13:53:13

DSL-type: ITU-T G.993.2

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 3 418 / 22 262

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 2 347 / 2 363

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 5,8 / 10,8

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 0,8 / 2,2

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,9 / 6,1

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / -

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / -

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / -

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 7 / -

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 142.767 / 0

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 23 / -

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
 
Codemeister
Je verbinding is prima in orde. Als ik je verhaal zo lees dan zijn er in mijn ogen twee mogelijke oorzaken:

1) de aanwezige bandbreedte op je lijn is ontoereikend tijdens opnemen en tegelijk kijken
Maak je gebruik van het HD-pakket? Wat is de internetsnelheid die je overhoud als je een opname hebt lopen en tegelijkertijd TV aan het kijken bent?

2) de software op de TV-ontvanger moet opnieuw worden geïnstalleerd
Mocht je geen gebruik maken van het HD-pakket, dan gaan we een stapje verder door de software van de TV-ontvanger opnieuw te installeren.
 
keegan
Ik heb geen hd pakket, ik heb zojuist de firmware helemaal opnieuw ingeladen en wanneer ik een opname start heb ik de problemen nog steeds, hierbij de output van mijn modem tijdens het opnemen:

Koppelingsinformatie


Actief: 0 dagen, 17:28:39

DSL-type: ITU-T G.993.2

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 3 418 / 22 262

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 2 682 / 2 487

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 5,8 / 10,8

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 0,8 / 2,2

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,8 / 6,0

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / -

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / -

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / -

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 7 / -

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 166.556 / 0

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 23 / -

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
 
keegan
Ik heb nog even zitten proberen en het probleem is weg, ik zag dat ik de hd optie aan had staan terwijl ik geen hd abonnement heb dus die heb ik uitgezet. Verder heb ik (had ik veel eerder moeten doen natuurlijk) kastjes die netwerk via me stopcontacten tranporteren gereset. En voila ik kan weer opnemen en tv kijken.
 
Codemeister
Dus je kunt weer lekker aan de slag met je opnames. Succes!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bij opnemen niet meer mogelijk om TV te kijken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie