obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Order komt niet overeen met bestelling
corner28
Vorige week zaterdag heb ik, naar aanleiding van een telefonisch aanbod van KPN, Interactieve TV besteld, aangezien ik al telefoon en internet heb, wordt dit dus het totaalpakket.
Afgelopen dinsdag kreeg ik de orderbevestiging binnen met daarin de opgaaf voor ITV en Internet: een totaal verkeerde opgaaf van wat ik heb besteld. Na een half uur met de klantenservice gesproken te hebben, is volgens KPN alles geregeld en ik word op mijn mobiel gebeld om het een en ander verder af te handelen en ik krijg een nieuwe bevestiging. Vervolgens ligt er gisteren (donderdag) een briefje van TNT in de brievenbus voor het afleveren van een pakket รก 20 euro. Mij is verteld dat de eenmalige verzendkosten 10 euro zijn.
Waarom krijg ik nu een zeer slecht gevoel over de totale oplevering en afhandeling van KPN?
Zijn hier meer ervaringen mee?

Groet,
Michel
 
Rachel
Tuners voor ITV zijn tegenwoordig in bruikleen.
De aansluitkosten voor ITV zijn eenmalig 20 euro en de verzendkosten hiervan zijn 10 euro. Deze worden op de maandelijkse factuurr in rekening gebracht.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Order komt niet overeen met bestelling', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie