obey-robots.txt
22 Februari 2017, 19:08
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [463 stemmen]
36% [463 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [814 stemmen]
64% [814 stemmen]

Stemmen: 1278
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken

Kpn Experia Box

Evilaapje
Ik heb Internet Basis van KPN aangeschaft, daar heb ik geen vaste telefoon aansluiting voor nodig.

http://www.kpn.com/internet/providers/internet-zonder-vaste-telefoonaansluiting.htm

Nou heb ik de modem aangesloten, en heb ik wel vol bereik, maar geen verbinding met de server.
Als ik het dan hier http://192.168.1.254/ mn verbinding test, krijg ik de melding "Uw DSL-lijn is niet gesynchroniseerd. Controleer of uw telefoonlijn correct op uw SpeedTouch is aangesloten."

Maar ik heb helemaal geen telefoonlijn nodig voor dit Abbonement.
Wie kan mij verder helpen?
 
ngein
Ik denk, dat er gevraagd wordt na te kijken of de experiabox met een kabel op de juiste manier is aangesloten op de aansluiting in de meterkast (of op de muur), waar normaliter de telefoon wordt aangesloten. Of je nu wel of geen telefoon hebt: de manier van aansluiten is hetzelfde.
Als dat goed gedaan is dan zou de ADSL verbinding vanzelf opgebouwd moeten worden.
Als de kabel op beide plaatsen goed is aangeslote, en er is toch geen verbinding, zou het misschien kunnen zijn dat de KPN de aansluiting in de centrale nog niet heeft geregeld. Kijk eens of er een datum wordt genoemd in de bevestigingsbrief.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kpn Experia Box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Experia Box V10 i.c.m. E-thermostaat van Essent Eigen netwerk 21 03 december 2016, 07:56
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk 5 08 augustus 2016, 20:12
Experia Box V8 overzetten van 5G naar 2.4G Routers 7 05 juli 2016, 21:41
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen 9 24 januari 2016, 18:18
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN02:06:31
| pufgraan03:53:39
| eogcnlGhost06:59:41
| VIB_Admin08:05:21
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.