Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Trouwe Hetnet-klanten benadeeld
|
|
ariebakx |
Geplaatst op 02 September 2010, 12:39
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 02 Sep 2010 |
Ik ben al jaren (tr)ouwe klant bij Hetnet. Heb nu een Snel surfen en bellen abo. Tot mijn ontsteltenis constateer ik dat KPN nu een abo aanbiedt met dezelfde inhoud voor 30,00 euro p.m. t.o.v. de 34,95 die ik moet betalen. Nieuwe klanten krijgen zelfs nog 3 maanden korting! Een kennis van me zit in het zelfde schuitje en voelt zich besodemieterd. Terecht. KPN gebeld en op hoge poten zijn ongenoegen geuit. Krijgt ie een aanbod van 16MB voor slechts 20,00 euro p.m. een jaar lang. Blijkbaar helpt bellen wel. Maar dat moet toch niet nodig zijn. Dat is de reinste ongelijkheid van behandeling. We krijgen wel brieven over allerlei andere wijzigingen. Ik kan dit niet erg klantvriendelijk vinden. Hopelijk leest meneer de moderator dit bericht en heeft KPN het fatsoen hier op te regeren. |
|
|
SirPeter |
Geplaatst op 02 September 2010, 15:11
|
Activiteit Berichten: 222 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Nieuwe klanten is iets heel anders dan bestaande klanten. Kortingen zijn lokkertjes van providers om klanten te krijgen. Tevens geeft u zelf aan dat u berichten van KPN ontvangt met aanbiedingen en pakketwijzigingen. Vergeet niet dat nieuwe klanten ook extra kosten maken in het begin, denk aan aansluitkosten, installatiemonteur. Die korting zijn ze daar al mee kwijt en uw verbinding wordt "gewoon" omgezet zonder extra kosten voor u. Maar als u al besodemieterd voelt over de 15 euro dan denk ik persoonlijk dat er iets anders speelt, maar dat kan ik mis hebben natuurlijk. |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 02 September 2010, 21:08
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Ik ben het wel met je eens, maar uiteindelijk heb je nog steeds het contract waar je toen voor getekend hebt. Laat je niets van je horen, dan neemt KPN aan dat het werkt en dat je 'tevreden' bent met je huidige pakket. Het was netter geweest om alle klanten tegelijk over te zetten naar één pakket, maar dat brengt - zoals SirPeter al noemde - extra kosten met zich mee. Zodoende doet KPN dit dus niet (en ik weet zeker dat KPN niet de enige is). |
|
|
ariebakx |
Geplaatst op 03 September 2010, 08:59
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 02 Sep 2010 |
Ben inmiddels door KPN benaderd en we hebben een acceptabele regeling getroffen. Blijft vreemd voor mij dat we in dezelfde kroeg voor hetzelfde biertje niet hetzelfde betalen. . . . Wat mij betreft houdt het draadje hier op. Met groeten aan zeurPeter, Chiquita en Codemeisje (wie dat dan ook mogen zijn) van Napoleon Bonaparte |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 03 September 2010, 10:40
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Codemeisje, hij is in elk geval origineel Fijn dat het is opgelost. Ik sluit het topic. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trouwe Hetnet-klanten benadeeld', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wie is KPN en Wie zijn wij (zgn.klanten)? | Algemeen | : 5 | 27 Mar 2018 |
KPN geeft klanten eenmalig EU bundel | KPN Nieuws | : 2 | 10 Jul 2016 |
KPN schikt met Brein. Pirate Bay ook voor KPN klanten weer bereikbaar. | KPN Nieuws | : 1 | 01 Mar 2014 |
KPN glasvezel klanten krijgen gratis buitenhuis internetten | Algemeen | : 2 | 29 Jul 2013 |
KPN compenseert gedupeerde klanten | KPN Mobiel Storing | : 1 | 26 Jul 2013 |
Advertentie