obey-robots.txt
21 Augustus 2017, 08:22
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
test
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Trouwe Hetnet-klanten benadeeld

ariebakx
Ik ben al jaren (tr)ouwe klant bij Hetnet. Heb nu een Snel surfen en bellen abo. Tot mijn ontsteltenis constateer ik dat KPN nu een abo aanbiedt met dezelfde inhoud voor 30,00 euro p.m. t.o.v. de 34,95 die ik moet betalen. Nieuwe klanten krijgen zelfs nog 3 maanden korting! Een kennis van me zit in het zelfde schuitje en voelt zich besodemieterd. Terecht. KPN gebeld en op hoge poten zijn ongenoegen geuit. Krijgt ie een aanbod van 16MB voor slechts 20,00 euro p.m. een jaar lang. Blijkbaar helpt bellen wel. Maar dat moet toch niet nodig zijn. Dat is de reinste ongelijkheid van behandeling. We krijgen wel brieven over allerlei andere wijzigingen. Ik kan dit niet erg klantvriendelijk vinden. Hopelijk leest meneer de moderator dit bericht en heeft KPN het fatsoen hier op te regeren.
 
SirPeter
Nieuwe klanten is iets heel anders dan bestaande klanten. Kortingen zijn lokkertjes van providers om klanten te krijgen. Tevens geeft u zelf aan dat u berichten van KPN ontvangt met aanbiedingen en pakketwijzigingen.

Vergeet niet dat nieuwe klanten ook extra kosten maken in het begin, denk aan aansluitkosten, installatiemonteur. Die korting zijn ze daar al mee kwijt en uw verbinding wordt "gewoon" omgezet zonder extra kosten voor u.

Maar als u al besodemieterd voelt over de 15 euro dan denk ik persoonlijk dat er iets anders speelt, maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.
 
Codemeister
Ik ben het wel met je eens, maar uiteindelijk heb je nog steeds het contract waar je toen voor getekend hebt. Laat je niets van je horen, dan neemt KPN aan dat het werkt en dat je 'tevreden' bent met je huidige pakket.

Het was netter geweest om alle klanten tegelijk over te zetten naar één pakket, maar dat brengt - zoals SirPeter al noemde - extra kosten met zich mee. Zodoende doet KPN dit dus niet (en ik weet zeker dat KPN niet de enige is).
 
ariebakx
Ben inmiddels door KPN benaderd en we hebben een acceptabele regeling getroffen.
Blijft vreemd voor mij dat we in dezelfde kroeg voor hetzelfde biertje niet hetzelfde betalen. . . .
Wat mij betreft houdt het draadje hier op.
Met groeten aan zeurPeter, Chiquita en Codemeisje (wie dat dan ook mogen zijn) van Napoleon BonaparteWink
 
Codemeister
Codemeisje, hij is in elk geval origineel Grin
Fijn dat het is opgelost. Ik sluit het topic.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trouwe Hetnet-klanten benadeeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
KPN geeft klanten eenmalig EU bundel KPN Nieuws 2 10 juli 2016, 17:35
KPN schikt met Brein. Pirate Bay ook voor KPN klanten weer bereikbaar. KPN Nieuws 1 01 maart 2014, 10:15
KPN glasvezel klanten krijgen gratis buitenhuis internetten Algemeen 2 29 juli 2013, 21:15
KPN compenseert gedupeerde klanten KPN Mobiel Storing 1 26 juli 2013, 10:52
KPN klanten storing mobiel in buitenland KPN Mobiel Storing 1 20 juli 2013, 22:09
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost07:27:31
| KaPteiN09:34:16
| Lutz11:02:43
| Tucker12:06:15
| Cappo20:41:13
| jacobus5723:02:31
| johan1261 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?